Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Spannend Constance , ik zal voor je duimen

Onze buurman is vanavond overleden :'( :'(
Voor hem zelf een verlossing , hij hunkerde naar de dood
Maar voor zijn naasten zo vreselijk verdrietig
De hele buurt is er kapot van
Door Siberienne
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
smulpaap schreef:Spannend Constance , ik zal voor je duimen

Door Kaio
constance.blokzijl schreef:Net vanavond onder t sporten! 6 collega’s en een sportinstructeur die allemaal gilden ‘neem nou ohop!!

Ik denk/hoop dat het wel gaat lukken!
blijft nog ff spannend :D
Door Kaio

Sterkte voor jullie allemaal.
Kaio schreef: blijft nog ff spannend :D
De grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....
Makelaar geappt dat hij die van ons zsm in de verkoop mag gooien.
Ook weer zo’n momentje.... ons fijne huis gaan we uit...
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:De grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....

Maar je krijgt er wat moois voor terug toch :) Succes met alles wat komen gaat!
Door eelke
constance.blokzijl schreef:De grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....
Jeej, da's een feestje waard!

Ik heb echt een lekkere relaxte ochtend. Uitgeslapen, rustig ontbijten, op t gemak douchen, dat soort dingen. Maar nu is het toch wel tijd om met Joep naar buiten te gaan, en ik heb eigenlijk geen zin ;D Joep werkt ook niet mee want die ligt languit in zijn bankje, die is net zo relaxt. Maar ja, ik moet straks toch echt werken en dan moet ie er wel uit zijn geweest...
Door hannabelgje

Jeetje wat is dat vlug gegaan zeg. Heel verdrietig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door smulpaap
hannabelgje schreef:Jeetje wat is dat vlug gegaan zeg. Heel verdrietig.

Hij had de moed opgegeven . De frustratie , de ondraaglijke pijn , de wetenschap dat je bent uitbehandeld en een leven te moeten lijden als een kasplant achter de geraniums
Er is dus gekozen voor euthanasie . En van de boom van een man was werkelijk niets meer over , hij woog nog 40 kg
Wij hebben afgelopen zaterdag afscheid van hem genomen , het leek een broze oude man
We hebben vandaag met een aantal buren een mooi bloemstuk uitgezocht , dat is hier altijd de gewoonte bij overlijden
En verder veel praktische hulp gegeven , soep koken , boodschappen doen , kindertjes wat afleiding gegeven , dat soort dingen
Het is voor de familie geen doen om heen en weer te reizen , en ze vinden het erg fijn dat hier bij een aantal buren een plek is om te slapen
En het voelt ook fijn , in al die ellende om die mensen bij te kunnen staan . Zijn ouders , het zijn twee gebroken mensen :'(
Gelukkig is dit een buurtje waar dat nog gebeurt , we komen niet dagelijks bij elkaar over de vloer . Maar als er nood is dan zijn we er voor elkaar
En dat zal na de uitvaart nog niet ophouden , buurvrouw staat er straks alleen voor met twee kleine hummels
Door - pien -
smulpaap schreef:Hij had de moed opgegeven . De frustratie , de ondraaglijke pijn , de wetenschap dat je bent uitbehandeld en een leven te moeten lijden als een kasplant achter de geraniums
Er is dus gekozen voor euthanasie . En van de boom van een man was werkelijk niets meer over , hij woog nog 40 kg
Wij hebben afgelopen zaterdag afscheid van hem genomen , het leek een broze oude man
We hebben vandaag met een aantal buren een mooi bloemstuk uitgezocht , dat is hier altijd de gewoonte bij overlijden
En verder veel praktische hulp gegeven , soep koken , boodschappen doen , kindertjes wat afleiding gegeven , dat soort dingen
Het is voor de familie geen doen om heen en weer te reizen , en ze vinden het erg fijn dat hier bij een aantal buren een plek is om te slapen
En het voelt ook fijn , in al die ellende om die mensen bij te kunnen staan . Zijn ouders , het zijn twee gebroken mensen :'(
Gelukkig is dit een buurtje waar dat nog gebeurt , we komen niet dagelijks bij elkaar over de vloer . Maar als er nood is dan zijn we er voor elkaar
En dat zal na de uitvaart nog niet ophouden , buurvrouw staat er straks alleen voor met twee kleine hummels
Dat is ook heel mooi, niet dagelijks bij elkaar over de vloer komen, maar praktische hulp bieden als dat heel erg nodig is...
Heel erg fijn dat jullie die hulp hebben geboden :-*
En hierna moeten ze verder zonder zoon, papa en man... :'(
Door -Annemarie-
Vanmorgen een rondje gelopen dat ik al jaaaaren niet meer liep vanwege een vervelende hond die we daar regelmatig tegenkwamen. Moyra vond het nog steeds niet leuk, de staart ging pas weer omhoog toen we in het dorp waren. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Vandaag maar eens iets huishoudelijks doen. :P
We hebben een leuk en gezellig weekeind in het vooruitzicht, dat is altijd fijn. :)
Door Siberienne
Vandaag mijn honden onthaart. Met name Spot zag eruit als een halve voddenbaal. Hij is er geen fan om gekamd te worden maar met wat brokjes geen het re-de-lijk. Iig weer een emmer die ik niet in huis ga vinden,

Nieuwe remblokjes voor de step gekocht en gemonteerd, als het nog ietsje frisser wordt kunnen we weer gaan trainen.
Net effe zelf geragd op de MTB om gevoel weer te krijgen. En omdat hardlopen weer niet wil omdat ik een irritatie aan een pees heb door iets te fanatiek oefenen bij de peut. Maar goed lekker uitgewaaid en hoofd leeg.

En oh ja, eindelijk mijn rits van mijn laars laten maken.
Hebben jullie dat nou ook, dat je een hele zomer hebt om iets op orde te maken en dat het dan toch ineens moet omdat het weer herfst is?
Over herfst gesproken: mijn auto kreeg winterbanden, had ik via de webshop besteld maar is betalen bij aflevering. Ik naar de garage woensdag, auto weer ophalen na drie kwartier, geeft die jongen mij de sleutel ‘veel plezier ermee’. Uuuuuh, ik heb toch maar even gevraagd of ik niet nog moest betalen. :-X :) :)
Door hannabelgje
Vandaag naar een workshop balans en coördinatie met twee hondjes van mijn vriendin. Even kijken of de setting daar zodanig is dat ik er een workshop met Zoë kan volgen. Dat zou wel leuk zijn. Maar eerst checken voor we een workshop gaan boeken.

Door - pien -
Gisteravond uit eten geweest met onze samengestelde familie met aanhang, omdat we allebei jarig zijn geweest. We hadden een fantastische oppas voor de hondjes anders zouden ze lang alleen zijn (1x per jaar, en ze redden het wel maar ik voel me er niet fijn bij).
En toen reden we weer naar huis met het jonge spul achterin (zoon, schoondochter en dochter) en lag ik dubbel van hun conversatie ;D
Dan word je wakker met koppijn en een kroegstem (terwijl ik 1 tonic en de rest water op heb) en moet je de hele dag bijkomen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door