Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
enya13 schreef:ik lees dit net pas. wat is teamviewer?
Teamviewer is een programma wat je installeert en waarmee meneer pien je pc kan overnemen om de boel op orde te maken. Jij kunt meekijken om te zien wat hij doet.
Door enya13
ok, dat heeft de helpdesk van kpn ook geprobeerd, maar het laden duurde te lang en toen werd de sessie verbroken.
heb outlook nog steeds niet teruggevonden.
ik zit alleen 's avonds op de pc, heb geen smartphone.
elke hulp is welkom hoor.
Door - pien -
enya13 schreef:ok, dat heeft de helpdesk van kpn ook geprobeerd, maar het laden duurde te lang en toen werd de sessie verbroken.
heb outlook nog steeds niet teruggevonden.
ik zit alleen 's avonds op de pc, heb geen smartphone.
elke hulp is welkom hoor.
Een smartphone hoeft niet hoor, alleen even bellen om elkaars code van Teamviewer door te geven ;)
Meestal ben ik alleen overdag op de pc maar dan zou ik even moeten opletten of jij weer reageert en dan kunnen jullie telefoonnummers uitwisselen?
Door -Annemarie-
Nu echt wel een grote klaag over Ikea. Dat leuke bankje besteld, eindeloos leveringsproblemen. Zie ik vanmorgen dat er in de twee vestigingen hier in het Noorden weer voorraad is. Nog geen mail dat er een deze kant op komt. Probeer te bellen, twintig minuten in de wacht, geen contact. Fb reageert ook niet.
Meneer gaat vanuit zijn werk straks langs in Groningen, hopelijk kan hij er zó een meenemen. Geven ze het geld van de webbestelling en verzendkosten maar meteen terug. Mèn wat een gedoe.
Ik klaag niet snel, maar we zijn nu ruim drie weken verder en ik heb het in dit geval wel helemaal gehad met Ikea. :-X
Door dinky89
Kan ik morgen eindelijk uitslapen nadat ik al week slecht heb geslapen, krijg ik vandaag bericht dat morgen kast wordt bezorgd tussen 8:00 en 22:00 :-X Ik bericht gestuurd hoe dit zit. Reactie: morgen vanaf 8 uur verschijnt er kleiner tijdvak en kan u bellen voor indicatie bezorgtijd ::)
Door Siberienne
Klaag van Spot: waarom mag ik bij oma Zeeland niet op de bank, kreeg ik zo weinig knuffels en waren we niet naar het strand?

Tsja....
IMG_0490.JPG
IMG_0490.JPG (891.5 KiB) 2145 keer bekeken
Door Kaela
Ooooh je bent zielig Spot!

OT: Auto moest voor grote beurt en bandenwissel. Begon vorig weekend te piepen over een remstoring. Dat zou verholpen zijn, ik vandaag de auto ophalen, begint ie weer te piepen zodra ik de motor starte. Getsie, we waren blij dat de rekening niet al te gek was, nu maar weer afwachten.
Door Siberienne
Kaela schreef:Ooooh je bent zielig Spot!

OT: Auto moest voor grote beurt en bandenwissel. Begon vorig weekend te piepen over een remstoring. Dat zou verholpen zijn, ik vandaag de auto ophalen, begint ie weer te piepen zodra ik de motor starte. Getsie, we waren blij dat de rekening niet al te gek was, nu maar weer afwachten.
Hopelijk is het zo'n storing als wij een keer hadden op wintervakantie. Zoeen van ' in het boekje staat, zet onmiddelijk de auto aan de kant' en dat in een sneeuwstorm in de Alpen. Garage bellen, die zeiden 'heb je nog gewoon motorvermogen? Ja? Dan kun je gewoon doorrijden.. bleek dat de zekering vd storingsmelding kaduuk was.

het is beetje triest bij oma, ze is dementerend en kan steeds minder, een lekkere wandeling zit er niet meer in (ze was echt een buitenmens maar kan bijna niet meer goed lopen) en ze heeft met onze huidige honden weinig echte band. Met Chenak, onze vorige husky was dat heel speciaal. Die meneer stronteigenwijs luisterde enigszins naar ons maar altijd naar haar. Dat was zo apart, vanaf dag 1 was dat goed tussen die twee. We missen hem. En we missen haar zoals ze was. De heren zijn braaf bij haar thuis maar het is.. anders.... ze gaan even gedag zeggen, laten zich even aaien en dan ploffen ze bij ons neer. Het is zo gek, voor ons is het moeilijk echt contact te krijgen maar ook naar de honden toe is dat zo. Ze leeft in zichzelf.
Door pearlsofpassion
Kleintje heeft pijn.. :'(
Na 2 weken meloxicam is de eerste dag zonder heel duidelijk. Ze wil liefst niet bewegen, is prikkelbaar en stiller...
Nu inlezen over cbd-olie...
Door dinky89
Ik doe met je mee valerie, Dinky heeft weer een blaasprobleem. Hopelijk is het alleen stomme blaasontsteking. Ze plast in ieder geval sinds gisteravond kleine plasjes met bloed :-\
Door pearlsofpassion
dinky89 schreef:Ik doe met je mee valerie, Dinky heeft weer een blaasprobleem. Hopelijk is het alleen stomme blaasontsteking. Ze plast in ieder geval sinds gisteravond kleine plasjes met bloed :-\
Oei, nee das ook echt niet leuk.
Beterschap voor Dinky.
Door dinky89
Heb nu blaasontspanner + novacam meegekregen omdat da uit gaat van ordinaire blaasontsteking. Urine kon niet onderzocht worden want madam had haar blaas in de reismand geleegd :(
Door - pien -
dinky89 schreef:Ik doe met je mee valerie, Dinky heeft weer een blaasprobleem. Hopelijk is het alleen stomme blaasontsteking. Ze plast in ieder geval sinds gisteravond kleine plasjes met bloed :-\
pearlsofpassion schreef:Kleintje heeft pijn.. :'(
Na 2 weken meloxicam is de eerste dag zonder heel duidelijk. Ze wil liefst niet bewegen, is prikkelbaar en stiller...
Nu inlezen over cbd-olie...
Sterkte voor Dinky en Kleintje!

Ik heb woeste plannen voor het huishouden, nu nog kijken wat ervan terecht komt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door