enya13 schreef:ik lees dit net pas. wat is teamviewer?Teamviewer is een programma wat je installeert en waarmee meneer pien je pc kan overnemen om de boel op orde te maken. Jij kunt meekijken om te zien wat hij doet.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
enya13 schreef:ik lees dit net pas. wat is teamviewer?Teamviewer is een programma wat je installeert en waarmee meneer pien je pc kan overnemen om de boel op orde te maken. Jij kunt meekijken om te zien wat hij doet.
enya13 schreef:ok, dat heeft de helpdesk van kpn ook geprobeerd, maar het laden duurde te lang en toen werd de sessie verbroken.Een smartphone hoeft niet hoor, alleen even bellen om elkaars code van Teamviewer door te geven
heb outlook nog steeds niet teruggevonden.
ik zit alleen 's avonds op de pc, heb geen smartphone.
elke hulp is welkom hoor.
Kaela schreef:Ooooh je bent zielig Spot!Hopelijk is het zo'n storing als wij een keer hadden op wintervakantie. Zoeen van ' in het boekje staat, zet onmiddelijk de auto aan de kant' en dat in een sneeuwstorm in de Alpen. Garage bellen, die zeiden 'heb je nog gewoon motorvermogen? Ja? Dan kun je gewoon doorrijden.. bleek dat de zekering vd storingsmelding kaduuk was.
OT: Auto moest voor grote beurt en bandenwissel. Begon vorig weekend te piepen over een remstoring. Dat zou verholpen zijn, ik vandaag de auto ophalen, begint ie weer te piepen zodra ik de motor starte. Getsie, we waren blij dat de rekening niet al te gek was, nu maar weer afwachten.
dinky89 schreef:Ik doe met je mee valerie, Dinky heeft weer een blaasprobleem. Hopelijk is het alleen stomme blaasontsteking. Ze plast in ieder geval sinds gisteravond kleine plasjes met bloedOei, nee das ook echt niet leuk.
dinky89 schreef:Ik doe met je mee valerie, Dinky heeft weer een blaasprobleem. Hopelijk is het alleen stomme blaasontsteking. Ze plast in ieder geval sinds gisteravond kleine plasjes met bloed
pearlsofpassion schreef:Kleintje heeft pijn..Sterkte voor Dinky en Kleintje!![]()
Na 2 weken meloxicam is de eerste dag zonder heel duidelijk. Ze wil liefst niet bewegen, is prikkelbaar en stiller...
Nu inlezen over cbd-olie...