Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Fenixjuh schreef:Ik weet dondersgoed waar de Posbank is, maar dit kan ik mij niet herinneren.... ::)
Wel mooi :)
Euhhh heet het hele heide gebied daar niet de Posbank dan? Ik ben er niet bekend dus kan je niet uitleggen waar dit was ;)
pike schreef:Het is wel abstract :)
Het effect komt beter over op een grote foto maar het is een heel dromerige sfeer. De foto is gemaakt met een vintage, analoge, lens en ik heb meervoudige belichting gebruikt. Wat inhoud drie fotoś met verschillende instellingen waar de camera 1 foto van maakt. Heerlijke sfeer kan je daarmee bereiken.
Door Eef+Stippels
Spikkelneus schreef:Cozy cave gekocht voor Tungsten. En wie ligt er in? Dali natuurlijk!

IMG_7596.JPG
Dat ligt lekker!! :D :D :D

Ik kijk ook al een tijdje voor zo'n ding, maar hij moet wel een beetje open blijven staan zodat ze er zelf in kunnen.
Is dat bij deze het geval?
Door Spikkelneus
Eef+doggies schreef:Dat ligt lekker!! :D :D :D

Ik kijk ook al een tijdje voor zo'n ding, maar hij moet wel een beetje open blijven staan zodat ze er zelf in kunnen.
Is dat bij deze het geval?
Ja, zoals hij op de foto staat, zo blijft hij staan.
Door - pien -
Ik gok zo dat Rocco dat ook wel wat vindt, hij ligt graag onder een dekentje of als 'ie naast je ligt, onder een stuk van je tuniek/trui ;D

Welke maat is dit?
Door Spikkelneus
- pien - schreef:Ik gok zo dat Rocco dat ook wel wat vindt, hij ligt graag onder een dekentje of als 'ie naast je ligt, onder een stuk van je tuniek/trui ;D

Welke maat is dit?
Dit is de XL - heel ruim voor Dali en Tungsten, maar voor onze langneuzen waarschijnlijk precies goed (maar die durven nog niet).
Door Pauline
Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.
joriswatermolen.jpg
joriswatermolen.jpg (346.14 KiB) 2193 keer bekeken
Door Eef+Stippels
Maat L zal dan hier wel voldoende zijn.
Is de kwaliteit naar de prijs?
Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.

joriswatermolen.jpg
Mooie foto's!
Door eelke
Een kraantje aan het werk en die blauwe man is bezig met een drilboor alles aan te trillen, maar Joep slaapt gewoon door!

Het goede nieuws is dus ook, ze gooien de boel dicht! Als je ziet hoeveel zand er op de bank ligt snappen jullie wel hoe fijn dat is Afbeelding

Afbeelding
Door Tanna
Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.

joriswatermolen.jpg
Mooi daar!
Door Kaela
Een herinnering op facebook. Een van mijn lievelingsfoto's, omdat ie zoveel laat zien. Zijn intens lieve ogen, een beetje ondeugendheid en een beetje onzekerheid omdat ie het gaan fietsen op dat moment wat spannend vond.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door