Wel mooi

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Ik weet dondersgoed waar de Posbank is, maar dit kan ik mij niet herinneren....Euhhh heet het hele heide gebied daar niet de Posbank dan? Ik ben er niet bekend dus kan je niet uitleggen waar dit was![]()
Wel mooi
pike schreef:Het is wel abstractHet effect komt beter over op een grote foto maar het is een heel dromerige sfeer. De foto is gemaakt met een vintage, analoge, lens en ik heb meervoudige belichting gebruikt. Wat inhoud drie fotoś met verschillende instellingen waar de camera 1 foto van maakt. Heerlijke sfeer kan je daarmee bereiken.
Spikkelneus schreef:Cozy cave gekocht voor Tungsten. En wie ligt er in? Dali natuurlijk!Dat ligt lekker!!
IMG_7596.JPG
Eef+doggies schreef:Dat ligt lekker!!Ja, zoals hij op de foto staat, zo blijft hij staan.![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook al een tijdje voor zo'n ding, maar hij moet wel een beetje open blijven staan zodat ze er zelf in kunnen.
Is dat bij deze het geval?
Spikkelneus schreef:Ja, zoals hij op de foto staat, zo blijft hij staan.Dat is ideaal.
- pien - schreef:Ik gok zo dat Rocco dat ook wel wat vindt, hij ligt graag onder een dekentje of als 'ie naast je ligt, onder een stuk van je tuniek/truiDit is de XL - heel ruim voor Dali en Tungsten, maar voor onze langneuzen waarschijnlijk precies goed (maar die durven nog niet).![]()
Welke maat is dit?
Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.Mooie foto's!
joriswatermolen.jpg
Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.Mooi daar!
joriswatermolen.jpg