Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
En we gaan weer op weg naar de Peugeot garage... ::)

Gisteravond ineens melding op mijn navigatiescherm: motorstoring, laat uw auto repareren. Ik schrok me lam, want ik moest nog 150 km naar huis rijden. Hulplijn van de leasemaatschappij gebeld, advies was probeer maar naar huis te rijden. Dus met 80 km per uur achter een vrachtwagen aan gereden naar huis. 3 uur later toch veilig thuisgekomen. En nu dus weer een rondje naar de garage. Gelukkig is het leasecontract voor deze auto weer met een jaar verlengd door mijn werkgever ::) >:(
Door dinky89
Pfff ben je mooi klaar mee kim :-X
Hier overigens de discussie gekregen op het werk over mijn eigen auto. Begin van het jaar gevraagd hoe het zit met lease auto. Antwoord was dat ik die nog niet kreeg en de poolauto kon gebruiken voor zakelijke ritten. Toen eigen auto aangeschaft voor privégebruik. Kreeg ik vorige week naar mijn hoofd dat ik privé auto wel kon gebruiken.... Dacht het dus mooi niet >:(

Andere klaag: wasmachine heeft besloten dat nieuw beddengoed meer dan 3 uur gewassen dient te worden ::)
Door Kim_S
Tsja, ik heb voor dinsdag al een afspraak staan voor vervanging van de achteras. En ik kon volgens de garage prima nog tot dinsdag door blijven rijden met de motorstoring ::) :-X

Echt, wil iemand me een schop geven als ik ooit nog overweeg een Peugeot te gaan rijden??
Door hannabelgje
Kim_S schreef:Tsja, ik heb voor dinsdag al een afspraak staan voor vervanging van de achteras. En ik kon volgens de garage prima nog tot dinsdag door blijven rijden met de motorstoring ::) :-X

Echt, wil iemand me een schop geven als ik ooit nog overweeg een Peugeot te gaan rijden??
Kan met ieder merk gebeuren. Afbeelding Hier al heel wat jaren probleemloos met peugeot. Maar het is wel vervelend als het niet naar behoren werkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
hannabelgje schreef:Kan met ieder merk gebeuren. Afbeelding Hier al heel wat jaren probleemloos met peugeot. Maar het is wel vervelend als het niet naar behoren werkt.

Gaat ook niet zo zeer om de auto, meer om de manier waarop dingen (niet) aangepakt en (niet) opgelost worden door de garage. En dan heb ik er nu al 3 verschillende gehad van Peugeot...
Door hannabelgje
Kim_S schreef: Gaat ook niet zo zeer om de auto, meer om de manier waarop dingen (niet) aangepakt en (niet) opgelost worden door de garage. En dan heb ik er nu al 3 verschillende gehad van Peugeot...
Ah zo. Ja das niet handig nee. Dat had ik met Renault. Hier een fijne peugeot garage.

Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Gaat ook niet zo zeer om de auto, meer om de manier waarop dingen (niet) aangepakt en (niet) opgelost worden door de garage. En dan heb ik er nu al 3 verschillende gehad van Peugeot...
Dat is echt balen! >:(
Je hebt toch een leasebak? Kan de leasemaatschappij hier in bemiddelen?
Wij leasen al jaren, maar geen Franse merken meer. :-[

Sterkte! :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Berichtdoor -Annemarie- » Di 12 Sep 2017, 16:10
Hier een Miele van 17 jaar oud, die het nog prima doet. *knock on wood*
Sinds de installatie van de waterontharder gebruiken we weer los poeder, omdat je veel minder nodig hebt. Die van Sun. Zout hoef ik niet meer toe te voegen, glansspoel doe ik nog wel.
Ik maak het filter sowieso regelmatig schoon, de ene keer is het vetter dan de andere keer. En ik draai eens in de zoveel tijd een reinigingsbeurt met vaatwasser reiniger van de Lidl.

Vaatwasser heeft vandaag het loodje gelegd. :(
Lekkage, stop eruit. Einde verhaal. :-X
Door Kaela
Voor het eerst in 6 jaar alleen thuiskomen. Meneer is vanmiddag al vertrokken naar een nachtje uit logeren, want dat kan nu weer.

Echt heel raar. Op dit moment niet heel moeilijk, misschien omdat ik na het bezoek aan de dierenarts vanmorgen al een dikke emo-bui over Oscar heb gehad. Maar wel heel raar en stil en ieder geval niet leuk.
Door Fenixjuh
Wij zijn de badkamer aan het verbouwen en het schiet niet op >:( ze zijn al later begonnen, komen soms niet opdagen, kijken soms niet op de tekening, wij kunnen niet douchen, nou ja, bekend verhaal...
En mensen die werken, maken wel eens iets vies. Dus werken die lui met het raam open, want volgens het verdrag van de rechten van de mens heeft iedereen recht op een schone en veilige werkplek. Zijn de buren boos, dat het raam dicht moet,want ze hebben last van het stof.... ::)
Joh, eens hier binnen kijken? Ga op een hutje op de hei wonen. En nu zijn ze boos.. En gaan die ***kinderen om 7 uur timmeren. . En ben ik dus wakker >:(
Door hannabelgje
Twee weken vakantie zijn weer voorbij en ik zit weer achter mijn bureau. Pffff

Door Eef+Stippels
Fenixjuh schreef:Wij zijn de badkamer aan het verbouwen en het schiet niet op >:( ze zijn al later begonnen, komen soms niet opdagen, kijken soms niet op de tekening, wij kunnen niet douchen, nou ja, bekend verhaal...
En mensen die werken, maken wel eens iets vies. Dus werken die lui met het raam open, want volgens het verdrag van de rechten van de mens heeft iedereen recht op een schone en veilige werkplek. Zijn de buren boos, dat het raam dicht moet,want ze hebben last van het stof.... ::)
Joh, eens hier binnen kijken? Ga op een hutje op de hei wonen. En nu zijn ze boos.. En gaan die ***kinderen om 7 uur timmeren. . En ben ik dus wakker >:(
Heel irritant, die combinatie van klussers en buren :-*
Maar straks kun je genieten van een fijne nieuwe badkamer :)
Door eelke
hannabelgje schreef:Twee weken vakantie zijn weer voorbij en ik zit weer achter mijn bureau. Pffff

Mehh dat doet zeer ja. Heb ik over 3 weken last van, want vanaf volgende week vrijdag ook een weekje vrij...
Door Border Bandit
Fenixjuh schreef:Wij zijn de badkamer aan het verbouwen en het schiet niet op >:( ze zijn al later begonnen, komen soms niet opdagen, kijken soms niet op de tekening, wij kunnen niet douchen, nou ja, bekend verhaal...
Oh, dat is echt waardeloos zeg. (van die buren dan he ;))
Een beetje rekening houden met elkaar mag toch wel? En iedereen begrijpt toch dat een verbouwing altijd overlast geeft, maar dat het ook tijdelijk is.
Sterkte.
Hopelijk schiet het nu een beetje op en heb je snel een mooie, fijne badkamer! :)

Mijn klaagje: lekker met Bandit weggeweest. Op het laatst kon hij lekker rennen op zo'n braakliggend veld. (met van dat hele hoge gras en onkruid en heerlijk nat!).
Bandit ruikt een muizengang en begint die heerlijk uit te graven. Geeft niks, hij krijgt ze toch niet te pakken en hij is even lekker bezig.
Ik loop ondertussen door en beloon hem uitgebreid als hij aan komt rennen.
Maarrrrr hij had zijn bal laten liggen. Laat ik hem zijn bal zoeken en is meneer alleen maar bezig met andere muizengangegn. >:(
Zelf zeker een half uur door het hoge natte gras geploeterd, maar die bal heb ik niet meer kunnen vinden. :(
Bal van 10 euro!?!?
Schoenen helemaal doorweekt natuurlijk en dan nog terug naar huis... soppend... bah!

O, had ik al gezegd dat het ondertussen flink regende....
Door src_esther
Border Bandit schreef:Mijn klaagje: lekker met Bandit weggeweest. Op het laatst kon hij lekker rennen op zo'n braakliggend veld. (met van dat hele hoge gras en onkruid en heerlijk nat!).
Bandit ruikt een muizengang en begint die heerlijk uit te graven. Geeft niks, hij krijgt ze toch niet te pakken en hij is even lekker bezig.
Ik loop ondertussen door en beloon hem uitgebreid als hij aan komt rennen.
Maarrrrr hij had zijn bal laten liggen. Laat ik hem zijn bal zoeken en is meneer alleen maar bezig met andere muizengangegn. >:(
Zelf zeker een half uur door het hoge natte gras geploeterd, maar die bal heb ik niet meer kunnen vinden. :(
Bal van 10 euro!?!?
Schoenen helemaal doorweekt natuurlijk en dan nog terug naar huis... soppend... bah!

O, had ik al gezegd dat het ondertussen flink regende....
Balen van die bal en waardeloos om met van die natte schoenen nog naar huis te moeten. Ko krijgt muizen wel te pakken en speelt er dan vervolgens als een kat mee. Gisteren smeet hij het muisje zo hoog dat ik het bijna in mijn gezicht kreeg, kon het net op tijd ontwijken. :o Die slimmerd kon vervolgens de muis niet meer vinden... Huh, waar is 'tie nou? ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door