Fenixjuh schreef:Wij zijn de badkamer aan het verbouwen en het schiet niet op
ze zijn al later begonnen, komen soms niet opdagen, kijken soms niet op de tekening, wij kunnen niet douchen, nou ja, bekend verhaal...
En mensen die werken, maken wel eens iets vies. Dus werken die lui met het raam open, want volgens het verdrag van de rechten van de mens heeft iedereen recht op een schone en veilige werkplek. Zijn de buren boos, dat het raam dicht moet,want ze hebben last van het stof.... 
Joh, eens hier binnen kijken? Ga op een hutje op de hei wonen. En nu zijn ze boos.. En gaan die ***kinderen om 7 uur timmeren. . En ben ik dus wakker 
Oh, dat is echt waardeloos zeg. (van die buren dan he

)
Een beetje rekening houden met elkaar mag toch wel? En iedereen begrijpt toch dat een verbouwing altijd overlast geeft, maar dat het ook tijdelijk is.
Sterkte.
Hopelijk schiet het nu een beetje op en heb je snel een mooie, fijne badkamer!
Mijn klaagje: lekker met Bandit weggeweest. Op het laatst kon hij lekker rennen op zo'n braakliggend veld. (met van dat hele hoge gras en onkruid en heerlijk nat!).
Bandit ruikt een muizengang en begint die heerlijk uit te graven. Geeft niks, hij krijgt ze toch niet te pakken en hij is even lekker bezig.
Ik loop ondertussen door en beloon hem uitgebreid als hij aan komt rennen.
Maarrrrr hij had zijn bal laten liggen. Laat ik hem zijn bal zoeken en is meneer alleen maar bezig met andere muizengangegn.
Zelf zeker een half uur door het hoge natte gras geploeterd, maar die bal heb ik niet meer kunnen vinden.

Bal van 10 euro!?!?
Schoenen helemaal doorweekt natuurlijk en dan nog terug naar huis... soppend... bah!
O, had ik al gezegd dat het ondertussen flink regende....