Mijn moeder heeft vandaag de uitslag gekregen van haar onderzoeken. Gelukkig goedaardig. Pak van mijn hart.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Mijn moeder heeft vandaag de uitslag gekregen van haar onderzoeken. Gelukkig goedaardig. Pak van mijn hart.Fijn Hanna!!! XXX
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kim_S schreef:Fijn Hanna!!Ik denk dat de meeste foto's toen wel met elkaar gedeeld zijn (zitten ook hele leuke bij!) maar dit filmpje toen niet, dus wel een echte verrassing. Maar foto's kijken is altijd leuk natuurlijk.
En Eelke, fijn dat je puppiebeer ineens weer opdook in de vorm van een filmpje(ik ga zoeken, volgens mij heb ik nog foto's van diezelfde wandeling!)
Mijn momentje:
Met Atz voor het eerst bij de osteopaat (Jannemarie Frowijn) geweest. Daar bleek wat ik al langer dacht, een fikse blokkade in zijn rug. Het was wel even wennen voor hem, hij houdt niet van "gedoe" aan zijn lijf. Maar hij deed het aardig goed voor de eerste keer. En ik merk nu al verschil aan hem. Ben benieuwd waar we uit gaan komen tzt!
smulpaap schreef:Geniet er vanJa, gaan een weekje naar denemarken![]()
Ga je nog weg ?
Kaela schreef:Vandaag 10 jaar vriendinnetjes met de allerliefste. Als verrassing een bosje bloemen en een dikke knuffel gebracht. Rijkdom!