Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
hannabelgje schreef:Mijn moeder heeft vandaag de uitslag gekregen van haar onderzoeken. Gelukkig goedaardig. Pak van mijn hart.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fijn Hanna!!! XXX
Door eelke
Wauw, heel fijn Hanna!

2 momenten vanavond. 'I will always love Joep' op de radio toen ik alleen in de auto zat. Ik ben een beetje schor nu. (ohh dat wordt nog wat, als Joep over 20 jaar toch eens dood gaat, al die liedjes die dan voorbij komen...).

En ik kreeg, eigenlijk heel onverwachts, een filmpje van Gijs, van een bp'er die mee was op de wandeling euhh 4 jaar geleden? Ik had eigenlijk niet gedacht ooit nog nieuw materiaal van Gijs te zien, alles is immers al geweest. Dus heel fijn dit filmpje te krijgen :) en ook wel fijn dát ik er naar heb kunnen kijken, want ik heb geloof ik nog geen bewegend beeld van hem kunnen bekijken, sinds, ehm, sja nu al weer bijna 9 maanden. Dus, nou ja, fijn. M'n puppybeertje.
Door Kim_S
Fijn Hanna!!

En Eelke, fijn dat je puppiebeer ineens weer opdook in de vorm van een filmpje :-* (ik ga zoeken, volgens mij heb ik nog foto's van diezelfde wandeling!)

Mijn momentje:
Met Atz voor het eerst bij de osteopaat (Jannemarie Frowijn) geweest. Daar bleek wat ik al langer dacht, een fikse blokkade in zijn rug. Het was wel even wennen voor hem, hij houdt niet van "gedoe" aan zijn lijf. Maar hij deed het aardig goed voor de eerste keer. En ik merk nu al verschil aan hem. Ben benieuwd waar we uit gaan komen tzt!
Door eelke
Kim_S schreef:Fijn Hanna!!

En Eelke, fijn dat je puppiebeer ineens weer opdook in de vorm van een filmpje :-* (ik ga zoeken, volgens mij heb ik nog foto's van diezelfde wandeling!)

Mijn momentje:
Met Atz voor het eerst bij de osteopaat (Jannemarie Frowijn) geweest. Daar bleek wat ik al langer dacht, een fikse blokkade in zijn rug. Het was wel even wennen voor hem, hij houdt niet van "gedoe" aan zijn lijf. Maar hij deed het aardig goed voor de eerste keer. En ik merk nu al verschil aan hem. Ben benieuwd waar we uit gaan komen tzt!
Ik denk dat de meeste foto's toen wel met elkaar gedeeld zijn (zitten ook hele leuke bij!) maar dit filmpje toen niet, dus wel een echte verrassing. Maar foto's kijken is altijd leuk natuurlijk.
Door kira
Fijn Hanna, moet weer een opluchting zijn.

Hier is ons geluk van de dag het lekkere genieten van onze twee kleine pupjes en de harmonie met de andere. Het is echt leuk weer twee tegelijk en al hoewel het wat energie kost geeft het ook veel gemak. Onderwijl voelen we dan ook soms wat verdriet omdat het verschil tussen een pup die goed kan bewegen en onze Bronwyn van toen echt enorm is. Het wordt pijnlijk duidelijk dat Bron vooral zo een makkelijke pup was omdat ze niet kon doen wat een pup hoort te doen. Kleine beer is inmiddels wel op gepaste wijze begonnen het tweetal wat meer opvoeding bij te brengen, lees ze te verbieden haar lijf als behendigheidsbaan te gebruiken.
Door Border Bandit
Heerlijk met Bandit weggeweest en mezelf getrakteerd op verse noten en een bakje kibbeling! Dat wil ik al zo lang. :biggrin2:
Precies tussen de buien door!
2 uur in de zon, heerlijk. :)
Door dinky89
smulpaap schreef:Geniet er van :D ;) Ga je nog weg ?
Ja, gaan een weekje naar denemarken :)
De rest van de tijd beetje klussen in huis van wat vorig jaar bij de verhuizing is blijven liggen ;)
Door eelke
Kaela schreef:Vandaag 10 jaar vriendinnetjes met de allerliefste. Als verrassing een bosje bloemen en een dikke knuffel gebracht. Rijkdom!

Bijzonder dat jij weet op welke dag je vriendinnen werd. Hoe dat zo?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door