KarenH schreef:Fijn dat het gelukt is. Voor jou zijn de foto's misschien wat eentoniger, maar het bruidspaar zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn. Heb je veel foto's gemaakt?
Dat uitzoeken vind ik altijd het lastigste. En ging het goed met je ff camera? Welke lenzen heb je gebruikt? (ik ben niet nieuwsgierig hoor
)
En ja...fotograferen is topsport, niet alleen maar op een knopje drukken. Ik heb wel eens bij -5 graden op de grond gelegen, toen was ik de volgende dag toch een beetje stijf.
De FF camera ging precies zoals gehoopt. Echt een fijne camera, makkelijk en zoveel ruimer inzetbaar als mijn eigen (duh

). Ik had er een 24-70mm lens van canon op. Ik zal zelf, als ik de FF aan ga schaffen ook een nieuwe lens moeten, omdat mijn eigen 15-85 er niet op past. Super jammer, want dat is een hele fijne lens. En ik miste zeker in de kleine kleedruimte ook wel die laatste groothoek mm's. Dus tzt als ik genoeg gespaard heb maar kijken wat ik dan voor op de FF ga kopen. Ik hou nu steeds bij wat goed ging en wat ik beter wil kunnen en beter wil hebben aan materiaal, dus dan kan ik tegen die tijd goed zien wat ik nodig heb.
Op mijn eigen camera had ik mijn macrolens, waarmee ik (al zeg ik het zelf) héérlijke detailfoto's van de taart, de ringen, het boeket en de trike heb gemaakt.
Ik heb 1300 foto's gemaakt, dus het zal vast wel lukken om een selectie te kunnen maken

.