Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oooh hebben wij toch net een super mooi huis op funda gezien! Qua prijs ook gunstig, in de wijk waar wij willen met een mooie grote tuin (zeker voor een stad)
Zelfs mijn schoonzus had hem gezien (is vlak bij haar) en die stuurde me nog een berichtje) Helemaal top natuurlijk, alleen zitten wij nu 2 weken in Oostenrijk..... dus een bezichtiging is lastig... en ik ben bang dat het huis zo weg is..... Morgen maar ff bellen met die makelaar!
Door KarenH
Kaela schreef:We hebben mazzel gehad! Droog weer, met soms een zonnetje tot ruim in de middag. We hebben op het laatste moment de reportage en de groepsfoto omgedraaid en dat was een gouden greep, want zo heb ik nog een aantal zonnige reportagefoto's kunnen maken. Enige jammere was dat de bruidspaar met "vul maar een hele rits familie en vrienden in" foto's wat creatief moesten vanwege flinke regen. We hadden gehoopt deze rondom het eten op de prachtige binnenplaats te kunnen doen. Maar ze zijn goed gelukt (ik heb iedereen droog in een grote deuropening laten poseren) ook al zijn ze dan iets eentoniger.

Note to self: voor een volgende bruiloft ruim van te voren voldoende squats doen voor super sterke bovenbeenspieren. Iets met elke keer wat door je knieën zakken en nu enorme spierpijn ;D ;D ;D.
Fijn dat het gelukt is. Voor jou zijn de foto's misschien wat eentoniger, maar het bruidspaar zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn. Heb je veel foto's gemaakt?
Dat uitzoeken vind ik altijd het lastigste. En ging het goed met je ff camera? Welke lenzen heb je gebruikt? (ik ben niet nieuwsgierig hoor :D )

En ja...fotograferen is topsport, niet alleen maar op een knopje drukken. Ik heb wel eens bij -5 graden op de grond gelegen, toen was ik de volgende dag toch een beetje stijf.
Door Kaela
KarenH schreef:Fijn dat het gelukt is. Voor jou zijn de foto's misschien wat eentoniger, maar het bruidspaar zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn. Heb je veel foto's gemaakt?
Dat uitzoeken vind ik altijd het lastigste. En ging het goed met je ff camera? Welke lenzen heb je gebruikt? (ik ben niet nieuwsgierig hoor :D )

En ja...fotograferen is topsport, niet alleen maar op een knopje drukken. Ik heb wel eens bij -5 graden op de grond gelegen, toen was ik de volgende dag toch een beetje stijf.
De FF camera ging precies zoals gehoopt. Echt een fijne camera, makkelijk en zoveel ruimer inzetbaar als mijn eigen (duh ::) ). Ik had er een 24-70mm lens van canon op. Ik zal zelf, als ik de FF aan ga schaffen ook een nieuwe lens moeten, omdat mijn eigen 15-85 er niet op past. Super jammer, want dat is een hele fijne lens. En ik miste zeker in de kleine kleedruimte ook wel die laatste groothoek mm's. Dus tzt als ik genoeg gespaard heb maar kijken wat ik dan voor op de FF ga kopen. Ik hou nu steeds bij wat goed ging en wat ik beter wil kunnen en beter wil hebben aan materiaal, dus dan kan ik tegen die tijd goed zien wat ik nodig heb.
Op mijn eigen camera had ik mijn macrolens, waarmee ik (al zeg ik het zelf) héérlijke detailfoto's van de taart, de ringen, het boeket en de trike heb gemaakt.

Ik heb 1300 foto's gemaakt, dus het zal vast wel lukken om een selectie te kunnen maken :biggrin2: .
Door eelke
Het niet-zwemmen goed gemaakt met een uur lopen. En da's weer voor het eerst sinds mijn ziek-zijn-geweest dat ik dat achter elkaar een uur deed, lekker! Langs het bos gelopen, er nog niet doorheen dus, maar we waren er bijna. Komt wel weer. Ik ben nu al weken niet in het bos geweest nadat ik de vorige keer kon rennen door de dazen, ook niet als meneer er bij was. Wat dat betreft echt zin in de herfst!
Door hannabelgje
eelke schreef:Het niet-zwemmen goed gemaakt met een uur lopen. En da's weer voor het eerst sinds mijn ziek-zijn-geweest dat ik dat achter elkaar een uur deed, lekker! Langs het bos gelopen, er nog niet doorheen dus, maar we waren er bijna. Komt wel weer. Ik ben nu al weken niet in het bos geweest nadat ik de vorige keer kon rennen door de dazen, ook niet als meneer er bij was. Wat dat betreft echt zin in de herfst!
Hier gelukkig geen dazen meer gezien sinds vorige week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
hannabelgje schreef:Hier gelukkig geen dazen meer gezien sinds vorige week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oh das goed om te horen. Het is hier ook wel een dazen paradijs met alle koeien en paarden in de bosweien.
Door Siberienne
Ik had gisteren nog een gesprek op mijn oude werk, zal ik maar zeggen. Dat is routine, 1x per jaar, dat je met iemand praat over functioneren waarbij 360 graden feedback uit de omgeving wordt gevraagd. Ik kreeg -naast nuttige dingen- ook briljante verbeterpunten; ik heb teveel werk en dan plan ik een vakantie en dan ligt er daarna nog meer. Uuuuuhm. Oplossing geen vakantie plannen?

En een grote schande; ik heb soms hondenharen op mijn kleren, en mijn haar zit soms in de war. Ik denk dat ik mijn beker maar meeneem.
IMG_0224.JPG
IMG_0224.JPG (42.35 KiB) 2055 keer bekeken
Zijn ze gewaarschuwd!!
Door eelke
Oh. Ik heb al gegeten. Wel lekker, maar een beetje vroeg. En vanavond niks te doen ter afleiding ofzo, dus nu wordt niet-snaaien wel erg lastig denk ik >:(

Ben vandaag een extra dag vrij. Er waren geen cliëntafspraken ingepland...dus maar vrij genomen. Nu merk ik echt hoeveel ik me verveeld heb tijdens mn ziek-zijn, want dit is helemaal geen lekkere dag vrij zo ;D Wel nog lekker kunnen zwemmen en een half uur met Joep gelopen, maar ik verveel me zo thuis! :D moet Joep straks nog maar een rondje mee.
Snijdt vast een komkommer Eelke.
Ik heb net een grapje uitgehaald ::)
Ik kwam thuis en dan loop ik meteen met de hond. Jacy was een beetje enthousiast dus hij moest ff aan de lijn. Er stonden 2 jongetjes met knalerwten te spelen. Was ik ze zo tegengekomen had ik er uiteraard wat van gezegd, maar ze stonden op eigen terrein met voordeur open dus overduidelijk met toestemming van ouders. Ik hoorde er 1 sissen over 'hond' en ik word een beetje boos want Jacy trok iets. Nog voor ik het bedacht heb steek ik mijn arm uit alsof de hond echt trekt en alsof hij het zelf bedenkt trekt Jacy harder. Ik zeg hou op en zet een pas bij, waarop hij blij achterom kijkt. . . Dan valt er een kwartje... terwijl ik roep 'er gebeurd niets' trekt hij me voort en ik met gestrekte arm erachter aan. 'SORRY' Klinkt het in de verte. . Ik reageer maar niet, want dan is vast mijn big smile zichtbaar ::)

Schetst mijn verbazing dat het jongetje mij op de terugweg op straat op staat te wachten (want dan kom ik er niet echt langs maar schamp ik het hoekje van de straat waar ze bezig waren) en hij verontschuldigde zich voor zijn gedrag. . Stiekem gemeen geweest maar eigenlijk gewoon een leuke jongen :)
Siberienne schreef:
En een grote schande; ik heb soms hondenharen op mijn kleren, en mijn haar zit soms in de war. Ik denk dat ik mijn beker maar meeneem.
IMG_0224.JPG
Zijn ze gewaarschuwd!!
Serieus? Dat zijn punten van kritiek? Ik begrijp steeds meer waarom het niet past! Heeft toch ook niets met je functioneren te maken!
Ik hoop zo voor je dat op je nieuwe werkplek het wel leuk is!
Door smulpaap
constance.blokzijl schreef:Serieus? Dat zijn punten van kritiek? Ik begrijp steeds meer waarom het niet past! Heeft toch ook niets met je functioneren te maken!
Ik hoop zo voor je dat op je nieuwe werkplek het wel leuk is!
Ik lees helaas niets geks hoor :-X ::)
Door src_esther
Siberienne schreef:En een grote schande; ik heb soms hondenharen op mijn kleren, en mijn haar zit soms in de war. Ik denk dat ik mijn beker maar meeneem.
Pfft, vreselijk zulke collega's.
Bij mij op het werk vinden ze gelukkig de onregelmatige kantoorhond prima, ondanks dat Ko nogal eens een grommetje laat horen als hij iets spannend vindt. Spannend vindt hij mensen die aan mijn bureau komen - goh dat gebeurt toch eigenlijk best vaak - en als mensen al te nadrukkelijk aandacht van hem vragen. Als hij lang niet is meegeweest, krijg ik vragen wanneer hij nou weer eens meekomt.
Door - pien -
Siberienne schreef:Ik had gisteren nog een gesprek op mijn oude werk, zal ik maar zeggen. Dat is routine, 1x per jaar, dat je met iemand praat over functioneren waarbij 360 graden feedback uit de omgeving wordt gevraagd. Ik kreeg -naast nuttige dingen- ook briljante verbeterpunten; ik heb teveel werk en dan plan ik een vakantie en dan ligt er daarna nog meer. Uuuuuhm. Oplossing geen vakantie plannen?

En een grote schande; ik heb soms hondenharen op mijn kleren, en mijn haar zit soms in de war. Ik denk dat ik mijn beker maar meeneem. IMG_0224.JPG

Zijn ze gewaarschuwd!!
Nou jaaaa zeg ::) Ja, dat zijn echt belangrijke dingen :???: :???: :???:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door