Kim_S schreef:Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt wasDat vind ik wel heel knap voor een wettertje!![]()
En hij houdt helemaal niet van water![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt wasDat vind ik wel heel knap voor een wettertje!![]()
En hij houdt helemaal niet van water![]()
judith vd schreef:Dat vind ik wel heel knap voor een wettertje!Anders ik wel!
Kim_S schreef:Anders ik wel!Het gaat goed met Emy. Ze is nu 3 maanden, eet meer dan tante Diza en slaapt tot half 8. Op cursus zijn we 'de beste van de klas'.
Hoe gaat het met jouw kleintje?
eelke schreef:Huh, groeien ze dan vanzelf weer aan, of maken ze de eerste keer de verkeerde keuze in cupmaat?Bij mij zijn ze weer aangegroeid en dat komt dus héél vaak voor. Vooral in de overgang en daar ging het ook bij mij "fout". Waar veel vrouwen aankomen op hun buik, zat het bij mij erboven.
Charlie Angel schreef:Fijn Pauline dat de toestemming er is! Ik durf het eigenlijk niet, heb eds en de kans is dan ook al groot dat ze weer groter worden na de operatie. Maar het zou inderdaad veel pijn schelen.Dat was bij mij ook wel een dingetje.... Stickler is een collageen/bindweefselaandoening (rekbaarder dan normaal) en dat betekent dat de verlittekening anders gaat dan gebruikelijk. Dat is iets wat de vorige keer niet bekend was en dat heeft er toen voor gezorgd dat ik na 4 jaar nog een keer voor een littekencorrectie moest. Tegenwoordig moet je sowieso 6 weken 24 uur per dag een zware sportbh dragen en krijgt de borst veel meer steun.
Succes alvast.