Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith vd
Kim_S schreef:Mijn pupje die voor het eerst in zijn leven de zee zag, en er zo in 1 streep in rende zodat hij helemaal doorweekt was :o
En hij houdt helemaal niet van water ;D
Dat vind ik wel heel knap voor een wettertje!
Door constance.blokzijl
Ik heb eigenlijk de verkeerde spijkerbroek van de stapel gepakt en mee genomen op vakantie; daar paste ik al 4 jaar niet meer in; door t kickboksen heb ik aardig wat centimeters verloren en bedacht dat ik hem binnenkort weer aan kon dus alvast op de stapel gelegd. Gister heeft Harry mijn andere broek enorm versmeerd tijdens de wandeling (zit nu doen koeienstront in ) en dus vanmorgen op hoop van zegen de broek maar geprobeerd; en hij past weer
Door judith vd
IMG_0305.PNG
IMG_0305.PNG (409.05 KiB) 2799 keer bekeken
Kim_S schreef:Anders ik wel!

Hoe gaat het met jouw kleintje?
Het gaat goed met Emy. Ze is nu 3 maanden, eet meer dan tante Diza en slaapt tot half 8. Op cursus zijn we 'de beste van de klas'.
Wat wil je nog meer (behalve dan dat ze nog best bijterig is en dat Diza nog steeds wacht op het moment dat ze haar koffers pakt om nooit meer terug te komen).
Door Pauline
Groen licht van de zorgverzekeraar voor een borstverkleining. Zou ik dan eindelijk (deels) van de hoofd-, nek- en schouderpijn verlost worden?

Gebeurt waarschijnlijk eind oktober, begin november. Voor de tweede keer, hoewel de eerste 34 jaar geleden was. En wat hoorde ik bij de plastisch chirurge... (dacht tot dat moment dat ik redelijk uniek was), ongeveer 50% van de verkleinde dames komt ooit voor een tweede ok.
Door Pauline
eelke schreef:Huh, groeien ze dan vanzelf weer aan, of maken ze de eerste keer de verkeerde keuze in cupmaat?
Bij mij zijn ze weer aangegroeid en dat komt dus héél vaak voor. Vooral in de overgang en daar ging het ook bij mij "fout". Waar veel vrouwen aankomen op hun buik, zat het bij mij erboven.

Op mijn 18e ben ik verkleind van een 80DD naar een 80B/C om nu weer een 80G/H te hebben.... Wordt een 80D.
Door Fenixjuh
Goh, ik wist niet dat het weer teruggroeide.. Gaat het nu met je breuk wel beter?

Ik heb 2 geluksmomenten. De eerste heet Emilia, de dochter van mijn broer is vannacht geboren. Ze ligt nu nog met haar ouders in het ziekenhuis, weegt 2.2kg en is 3 weken te vroeg. Ze willen vannacht bij een leeftijd van 24 uur controleren wat haar glucosewaarden zijn en of ze niet teveel afvalt, dan mag het nieuwe gezinnetje weer naar huis :)

Mijn tweede geluksmoment is Jacy's nieuwe mand. Hij vindt er, zoals verwacht, geen ruk aan en verkiest de vloer. Dan ben ik blij met een extra bankje ;)
Afbeelding
Door Pauline
Gefeliciteerd met je nichtje!! Ben je voor de eerste keer tante geworden?

De OK aan mijn middenrifbreuk heeft voor 75% verlichting gebracht en daar ben ik dolblij mee. En ze hebben al aangegeven dat het echte resultaat nog wel een maand of wat op zich kan laten wachten, dus wie weet wordt het gewoon helemaal goed!

Tja ik wist ook niet dat het weer aan kon groeien en ik was er al helemaal niet zo gelukkig onder.... Het is ook niet zo dat ik kilo's zwaarder ben dan destijds, daar wordt ook wel naar gekeken trouwens voordat je toestemming krijgt. Maar een borstomvang van 118 cm en een taille van 78 is echt wel een megaverschil en maakt dat je zomaar 3-4 kledingmaten groter draagt en daarvoor heb ik het nog niet eens gedaan, hoe lastig dat ook is. Maar die eeuwige pijn van mijn nek tot tussen mijn schouderbladen, de striemen in mijn schouders (zijn bijna verlittekend) en de hoofdpijn die maakten dat ik toch doorgezet heb. Het is iets wat al langer speelde, maar toen mijn ouders nog leefden hadden zijn mijn eerste prioriteit en heb ik mezelf "gewoon" op de tweede plaats gezet.
Door hannabelgje
Gefeliciteerd Fenixjuh! Heel leuk om tante te zijn hoor!
Super Pauline!
Mijn geluksmomentjes van vandaag: lekker uit wezen waaien op kijkduin en deze avond weer thuis bij mijn meisje die vanwege mijn tripje een nachtje uit logeren moest. Blijft moeilijk om zo'n hond uit logeren te sturen pfff.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Charlie Angel
Fijn Pauline dat de toestemming er is! Ik durf het eigenlijk niet, heb eds en de kans is dan ook al groot dat ze weer groter worden na de operatie. Maar het zou inderdaad veel pijn schelen.
Succes alvast.
Door Pauline
Charlie Angel schreef:Fijn Pauline dat de toestemming er is! Ik durf het eigenlijk niet, heb eds en de kans is dan ook al groot dat ze weer groter worden na de operatie. Maar het zou inderdaad veel pijn schelen.
Succes alvast.Afbeelding
Dat was bij mij ook wel een dingetje.... Stickler is een collageen/bindweefselaandoening (rekbaarder dan normaal) en dat betekent dat de verlittekening anders gaat dan gebruikelijk. Dat is iets wat de vorige keer niet bekend was en dat heeft er toen voor gezorgd dat ik na 4 jaar nog een keer voor een littekencorrectie moest. Tegenwoordig moet je sowieso 6 weken 24 uur per dag een zware sportbh dragen en krijgt de borst veel meer steun.

Of het aangroeien gevolg was van Stickler, daar heeft niemand het over gehad. Het is nog steeds een behoorlijke zeldzame afwijking en men weet nog steeds niet precies wat het allemaal veroorzaakt.
Door Anne in Zweden
Oef, ik krijg al hoofdpijn als ik je maten lees, Pauline. Fijn dat ze er iets aan willen gaan doen!

Eigen geluksmomentje: het totale zengevoel als je achter je huis op een berghelling bosbessen vers van de struiken snoept, in een stralend herfstzonnetje, samen met twee van je honden die ook graag bosbessen grazen, terwijl er hoog boven in de lucht een kraai krassend wegvliegt boven de boomtoppen en je het slaan van zijn vleugels kunt horen omdat het zo heerlijk stil is om je heen... Ik was een tijdje geleden bij een vriendin die nogal worstelt met het vinden van inner peace. Wat voel ik me dan rijk, dat ik die inner peace voor het oprapen heb in mijn leven.
Door Siberienne
Goed en gezellig kennismakingsgesprek bij mijn nieuwe werk. :biggrin2:

En daarna 2 paar passende nieuwe schoenen gevonden voor komende winter. Is nogal een dingetje met mijn lastige voeten en ik had nog maar 1 paar nette schoenen voor het werk!

@Anne; ja heerlijk lijkt me dat. Wij boffen al met onze plek in NL waar ik regelmatig in de achtertuin zit en alleen maar vogels hoor.
Door Zuzanna
Vanavond voor het eerst in bijna 3 jaar weer dansles, bij mijn eigen vertrouwde dansschool waar ik 6 jaar geleden moest stoppen ivm studie. Wat heb ik dat gemist!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door