Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Gisteren was Joep een dagje bij zijn moeder, en vandaag geniet ie van de zon.Lieve foto van Joep en zijn moeder
pike schreef:Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.IMG_0583.JPG
Fenixjuh schreef:Wat glanst Joep mooi in de zonJa hij zit best oké in zijn vacht nu
smulpaap schreef:Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapen
Lieve foto van Joep en zijn moeder
eelke schreef:Ja hij zit best oké in zijn vacht nuHoe oud is Joep zijn moeder ?En dat is met zijn jeukerigheid helaas lang niet altijd zo.
Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapen
smulpaap schreef:Hoe oud is Joep zijn moeder ?Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zitten
eelke schreef:Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zittenAan haar snoetje te zien schat ik haar ook wel op 11
smulpaap schreef:Aan haar snoetje te zien schat ik haar ook wel op 11Ja tis ook wel een senioren snoetje
Spikkelneus schreef:IMG_7056.JPGIMG_7050.JPGWat heerlijk dat Dali weer een 'slapie' heeft, wat een lekker stel samen
Samen slapen, dat is liefde....
Too schreef:Aaah dapper ding, hij staat toch maar mooi te kijken naar die enge man !Ja, hij blijft op gepaste afstand, maar zijn staart is redelijk ontspannen. Ik vond ook wel dat hij er klaar voor zou zijn na 8 weken. Het ging echt wel goed, voor een eerste keer - hij heeft zelfs nog aan de meneer gesnuffeld.