Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.
IMG_0583.JPG
IMG_0583.JPG (2.77 MiB) 2597 keer bekeken
Door smulpaap
pike schreef:Opa Jakkie. 12 jaar inmiddels en still going strong ook al rijzen zijn leverwaardes de pan uit. Hij is nog altijd zo actief en sterk dat zijn tuigje nog steeds geborgd wordt.IMG_0583.JPG

Goed zo opa , houden zo dat tuigje :cool: :biggrin2:
Door eelke
Fenixjuh schreef:Wat glanst Joep mooi in de zon :)
Ja hij zit best oké in zijn vacht nu :) En dat is met zijn jeukerigheid helaas lang niet altijd zo.
smulpaap schreef:
Lieve foto van Joep en zijn moeder
Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapen ;D
Door smulpaap
eelke schreef:Ja hij zit best oké in zijn vacht nu :) En dat is met zijn jeukerigheid helaas lang niet altijd zo.

Ja lief he? Hij heeft echt het karakter van zijn moeder, da's ook zo'n goedzak. Hij heeft het wel druk gehad daar, er wonen ook 4 kindjes, dus aandacht genoeg! Hij heeft vandaag alleen maar geslapen ;D
Hoe oud is Joep zijn moeder ?
Door eelke
smulpaap schreef:Hoe oud is Joep zijn moeder ?
Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zitten :)
Door smulpaap
eelke schreef:Uhhh oh jee. 11 denk ik? Volgens mij was ze 3 toen Joep geboren werd, en die is al weer bijna 8. Dus rond die koers zal het wel zitten :)
Aan haar snoetje te zien schat ik haar ook wel op 11
Door Spikkelneus
Too schreef:Aaah dapper ding, hij staat toch maar mooi te kijken naar die enge man !
Ja, hij blijft op gepaste afstand, maar zijn staart is redelijk ontspannen. Ik vond ook wel dat hij er klaar voor zou zijn na 8 weken. Het ging echt wel goed, voor een eerste keer - hij heeft zelfs nog aan de meneer gesnuffeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door