Mieke L. schreef:Soms verlang ik nog wel terug naar die tijd dat ze baby/peuter/kleuter waren (combinatie pubers en moeder in overgang kan ook wel een uitdaging zijn)
Nee hoor Koek, ik weet ook nog wel hoe pittig het was toen ze zo klein waren. Maar pfff als ze in de leeftijd komen dat ze uitgaan etc. heb je weer geheel andere zorgen. (slapen doe ik pas lekker als ik weet waar ze uithangen en hoe vaak ze ook aan hun mobiele telefoon gekleefd zijn normaal dan zijn ze ineens niet bereikbaar) Om maar niet te spreken over schoolprestaties etc. of het gebrek daaraan. Elke leeftijd heeft zo zijn charme ben ik bang. Maar ach elk nadeel heeft zijn voordeel, je kan ook best met ze lachen en ik ben toch blij dat ik ze heb
smulpaap schreef:
Ja idd . Of dan gaan ze bij opa en oma op bezoek als puber . En dan vragen ze aan opa en oma wat hun eigen moeder uitspookte![]()
Dan word je als moeder weer eens boos op ze , en dan zeggen ze .... Jij . Jij was nog veel erger dan ik , opa en oma hebben het me zelf verteld hoor

Of je zit te rommelen op zolder en vindt rapporten van je vader met een paar 3-en erop en dan denk je 'hoezo moet ik van jou m'n best doen op school'?

Ik was echt blij dat mijn kinderen best braaf waren in de puberteit, maar als ze zo klein zijn, dat zijn echt tropenjaren

Nu ze de deur uit zijn en ik zie hoe ze het doen dan ben ik best tevreden