Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Ik was wel blij met de regen vandaag. Eddie stond om half acht op, liet in de regen Joris uit en heeft daarna de kamer gesaust. Ik heb dus niets te klagen.
:D
Door Pauline
Een MEGAVETTE KLAAG!!!! Nieuwe broek, lichtgrijs, nieuwe sneakers, lichtgrijs (deels stof, witte zolen), voor de eerste keer aan. Laat ik de pot golden paste vallen!!! Broek VERKNALD, schoenen VERKNALD, zolen knalgeel, overal gele stippen.

Denk ik met mijn stomme kop: ik maak een sop met biotex en probeer de vlekken in te weken, resultaat.....

RODE VLEKKEN!!!!!

::) :-X :-\
Door Lizzy
Pauline schreef:Een MEGAVETTE KLAAG!!!! Nieuwe broek, lichtgrijs, nieuwe sneakers, lichtgrijs (deels stof, witte zolen), voor de eerste keer aan. Laat ik de pot golden paste vallen!!! Broek VERKNALD, schoenen VERKNALD, zolen knalgeel, overal gele stippen.

Denk ik met mijn stomme kop: ik maak een sop met biotex en probeer de vlekken in te weken, resultaat.....

RODE VLEKKEN!!!!!

Ja, dat is wel megavette klaag! Shit zeg. Maar die rode vlekken, hoe kan dat dan????
Door Siberienne
Pauline schreef:Een MEGAVETTE KLAAG!!!! Nieuwe broek, lichtgrijs, nieuwe sneakers, lichtgrijs (deels stof, witte zolen), voor de eerste keer aan. Laat ik de pot golden paste vallen!!! Broek VERKNALD, schoenen VERKNALD, zolen knalgeel, overal gele stippen.

RODE VLEKKEN!!!!!

Ohw bah...

Citroen in huis? Kwam dit tegen op internet, iig proberen waard toch?
https://www.superyoga.nl/blogs/blog/kur ... e-kleding/
Door Siberienne
Lizzy schreef:Ja, dat is wel megavette klaag! Shit zeg. Maar die rode vlekken, hoe kan dat dan????

Gokje: door de pH van de biotex? Dat is vrij basisch volgens mij en sommige kleurstoffen slaan dan om van geel naar rood.

In kerrie is wel eens methylgeel aangetroffen, dat slaat om van geel naar rood bij verhoging van de pH. Als het goed is zou dat niet in kurkuma poeder moeten zitten, maar geen idee wat het geel pigment van kurkuma doet. Het staat er niet bij in dit rijtje:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/PH-indicator
Door Pauline
Ik dacht ook door de enzymen of zo..... En het is de biologische kurkuma van P&P.

De broek is inmiddels gewassen, dus hij moet maar gele stippen houden aan de onder- en achterzijde. Dan naar thuis aan.

Citroen zal, na wassen, wel niet meer werken.
Door Tanna
Weken in melk wil ook wel helpen, maar of dat na wassen nog lukt weet ik niet. Balen, zeg!
Door Pauline
Ik had gelukkig maar 2 vlekjes met biotex geprobeerd, dus die werden rood. De rest is nog geel. Dus is het nu een grijze broek (zo'n trainingsmodel) met gele stippen en héél af en toe een rode! En de schoenen...., dat valt niet heel erg op, maar de zolen.... :biggrin2:

Ik hoop dat "men" zo begeistert is door mijn uitstraling dat ze niet naar mijn broek en schoenen kijken als ik ze draag. :D :D :D
Door - pien -
Pauline schreef:Ik had gelukkig maar 2 vlekjes met biotex geprobeerd, dus die werden rood. De rest is nog geel. Dus is het nu een grijze broek (zo'n trainingsmodel) met gele stippen en héél af en toe een rode! En de schoenen...., dat valt niet heel erg op, maar de zolen.... :biggrin2:

Ik hoop dat "men" zo begeistert is door mijn uitstraling dat ze niet naar mijn broek en schoenen kijken als ik ze draag. :D :D :D
Probeer het 's met tandpasta, gewone witte tandpasta. Dik insmeren, uurtje laten zitten, wassen, en wie weet....
Ik heb een keer tomatensaus op de mouw van een (geleend) wit t-shirt er zo uitgekregen :yeah:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door