eelke schreef:Jaaa daarom de " " en deHier is het écht herfst

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hier is het écht herfstJa daarom had jij de ' ' en de
Pauline schreef:Een MEGAVETTE KLAAG!!!! Nieuwe broek, lichtgrijs, nieuwe sneakers, lichtgrijs (deels stof, witte zolen), voor de eerste keer aan. Laat ik de pot golden paste vallen!!! Broek VERKNALD, schoenen VERKNALD, zolen knalgeel, overal gele stippen.Ja, dat is wel megavette klaag! Shit zeg. Maar die rode vlekken, hoe kan dat dan????
Denk ik met mijn stomme kop: ik maak een sop met biotex en probeer de vlekken in te weken, resultaat.....
RODE VLEKKEN!!!!!
![]()
![]()
Pauline schreef:Een MEGAVETTE KLAAG!!!! Nieuwe broek, lichtgrijs, nieuwe sneakers, lichtgrijs (deels stof, witte zolen), voor de eerste keer aan. Laat ik de pot golden paste vallen!!! Broek VERKNALD, schoenen VERKNALD, zolen knalgeel, overal gele stippen.
Denk ik met mijn stomme kop: ik maak een sop met biotex en probeer de vlekken in te weken, resultaat.....
RODE VLEKKEN!!!!!
![]()
![]()
Lizzy schreef:Ja, dat is wel megavette klaag! Shit zeg. Maar die rode vlekken, hoe kan dat dan????
Kaela schreef:Het is voorbijAhhh anticlimax.
Pauline schreef:Ik had gelukkig maar 2 vlekjes met biotex geprobeerd, dus die werden rood. De rest is nog geel. Dus is het nu een grijze broek (zo'n trainingsmodel) met gele stippen en héél af en toe een rode! En de schoenen...., dat valt niet heel erg op, maar de zolen....Probeer het 's met tandpasta, gewone witte tandpasta. Dik insmeren, uurtje laten zitten, wassen, en wie weet....![]()
Ik hoop dat "men" zo begeistert is door mijn uitstraling dat ze niet naar mijn broek en schoenen kijken als ik ze draag.![]()
![]()