Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
Ik moet het ff kwijt. Lazy, ik vind dat je in sommige discussies in de bar er enorm met een gestrekt been in kunt springen soms, maar jee, als het over je Saartje gaat kom je zo enorm lief, en voorzichtig en zorgzaam over. :) mooie tegenstelling vind ik dat ;) Saartje betekend veel voor je, dat lees je er wel aan af.
Door Lazy Garfield
pluk schreef:Oh ja... bedacht me net dat ik Scott z'n tanden ook wel weer eens kan poetsen met kokosolie...
Altijd hetzelfde, meer olie direct in Scott z'n buik dan op z'n tanden ::)
Scott z'n tong all over the place om de kokos van de borstel te likken :biggrin2:
Dus succes Lazy!!!

Hoe pak jij dat aan Lizzy?
Geef je nog even antwoord of die tandenborstel goed is in de link die ik geplaatst g=heb>
Door pluk
Lazy Garfield schreef:
Geef je nog even antwoord of die tandenborstel goed is in de link die ik geplaatst g=heb>
Scroll eens naar boven...
Door Lazy Garfield
eelke schreef:Ik moet het ff kwijt. Lazy, ik vind dat je in sommige discussies in de bar er enorm met een gestrekt been in kunt springen soms, maar jee, als het over je Saartje gaat kom je zo enorm lief, en voorzichtig en zorgzaam over. :) mooie tegenstelling vind ik dat ;) Saartje betekend veel voor je, dat lees je er wel aan af.
De meeste gaan over Saartje, weet even niet welke je bedoelt met gestrekt been? :)
En ja Eelke, Saartje betekent alles voor me, is een ontzettend lief en zachtaardig teckeltje!
Door Lizzy
Lijkt me een prima borsteltje!

Oh, ik pak gewoon de tandenborstel, kokosvet erop en poetsen maar. Ik weet niet hoor.... Zal eens vragen of Leo zo'n poets-sessie filmt!
Door eelke
Lazy Garfield schreef:De meeste gaan over Saartje, weet even niet welke je bedoelt met gestrekt been? :)
En ja Eelke, Saartje betekent alles voor me, is een ontzettend lief en zachtaardig teckeltje!
Dat je in discussies soms met een sterke mening binnen kunt komen, waardoor je op mij soms wat bot of hard overkomt. Maar dat beeld wordt dan totaal weer weggevaagd als je over Saartje schrijft, ik vind het een grappige tegenstelling :)
Door Lazy Garfield
Moet vanmiddag eerst nog de kokosolie ruilen, maar Saar blijft niet rechtop zitten hoor, die gaat op haar zij liggen. Dus dat wordt eerst de ene kant dan omdraaien en dan de andere kant haha!
Door Lazy Garfield
Nou als ik eerlijk ben was het bleodend tandvlees een beetje loos alarm, ik zag er nu niks meer van.
Gisteren heb ik het heel even geprobeerd en wellicht was de borstel te hard.
Ik heb nu net heel even gepoetst met kokosolie en een zachte kindertandenborstel om haar te laten wennen.
De kokos olie vond ze erg lekker en liet het aardig toe.
Morgen maar wat langer poetsen.
Hoe lang moet dat eigenlijk als je het iedere dag wil doen?

Een ander vraag nog, Saartje heeft behoorlijk zwart tandvlees, alleen een randje van een paar mm boven de tanden is mooi roze.
Heb geprobeerd een foto te maken met 1 hand maar dat lukt me niet.
Onderstaand een foto van internet zo ziet het er ongeveer uit.
Is dat pigment? Saartje's vacht is donker.
o86u08.jpg
o86u08.jpg (893.66 KiB) 3296 keer bekeken
Door Lizzy
Fijn dat het loos alarm is geweest. Ik zou gewoon zo'n paar keer per week eventjes de tandjes poetsen om het bij te houden. En ja, dit is pigment.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door