Moderator: Lizzy
Lazy Garfield schreef:Oke ga hem ruilen morgen.Helemaal prima!
Ik heb trouwens deze tandenborstek nu:
https://www.kruidvat.nl/prodent-woezel- ... /p/3033255
Goed neem ik aan? Heeft zachte haren.
pluk schreef:Oh ja... bedacht me net dat ik Scott z'n tanden ook wel weer eens kan poetsen met kokosolie...Geef je nog even antwoord of die tandenborstel goed is in de link die ik geplaatst g=heb>
Altijd hetzelfde, meer olie direct in Scott z'n buik dan op z'n tanden![]()
Scott z'n tong all over the place om de kokos van de borstel te likken![]()
Dus succes Lazy!!!
Hoe pak jij dat aan Lizzy?
Lazy Garfield schreef:Scroll eens naar boven...
Geef je nog even antwoord of die tandenborstel goed is in de link die ik geplaatst g=heb>
eelke schreef:Ik moet het ff kwijt. Lazy, ik vind dat je in sommige discussies in de bar er enorm met een gestrekt been in kunt springen soms, maar jee, als het over je Saartje gaat kom je zo enorm lief, en voorzichtig en zorgzaam over.De meeste gaan over Saartje, weet even niet welke je bedoelt met gestrekt been?mooie tegenstelling vind ik dat
Saartje betekend veel voor je, dat lees je er wel aan af.
Lazy Garfield schreef:De meeste gaan over Saartje, weet even niet welke je bedoelt met gestrekt been?Dat je in discussies soms met een sterke mening binnen kunt komen, waardoor je op mij soms wat bot of hard overkomt. Maar dat beeld wordt dan totaal weer weggevaagd als je over Saartje schrijft, ik vind het een grappige tegenstelling![]()
En ja Eelke, Saartje betekent alles voor me, is een ontzettend lief en zachtaardig teckeltje!