Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Fioon schreef:Manlief is het in de rug geschoten, vrijdag al, kan niks dus ik ben verpleegster :???: We zouden vrijdag op vakantie, ik betwijfel of dat door kan gaan. We hadden er zo'n zin in en zijn er ook erg aan toe. 10 maanden verbouwen gaat een gezin niet in de koude kleren zitten. Dikke week italiaanse zon... ben bang dat het niks word. Zo sneu voor onze jongens
Ohhhww, wat een narigheid.... Ik hoop dat jullie toch weg kunnen, dat hij snel verbetert! Sterkte :-*
Door Lizzy
Ik wil ook klagen... Gatverdamme, na 2,5 jaar zit ik eindelijk in begin fase 3 met mijn linker arm (frozen shoulder), begint mijn rechter schouder :-\
Door Fenixjuh
AAAAAAAARGGHH!!!!!! >:( >:( >:( >:(

Ik word gek van de vliegen hier in huis >:( >:(

Het is zelfs zo erg, dat ik gauw met mijn huishouden bezig ga, zodat ik kan gaan schuren en verven en hopelijk voor (en anders na) het weekend horgazen kan hangen, ik word helemaal gek >:( >:( :-X :-X
Door Angelique
Lizzy schreef:Ik wil ook klagen... Gatverdamme, na 2,5 jaar zit ik eindelijk in begin fase 3 met mijn linker arm (frozen shoulder), begint mijn rechter schouder :-\

Oww fokkerdefok :-X Zou je iets kunnen doen ter voorkoming dat het een frozen shoulder wordt? Het tij keren zeg maar.
Door Angelique
Fenixjuh schreef:AAAAAAAARGGHH!!!!!! >:( >:( >:( >:(

Ik word gek van de vliegen hier in huis >:( >:(

Het is zelfs zo erg, dat ik gauw met mijn huishouden bezig ga, zodat ik kan gaan schuren en verven en hopelijk voor (en anders na) het weekend horgazen kan hangen, ik word helemaal gek >:( >:( :-X :-X

Vliegen en verse verf is wel een topcombinatie :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Oww fokkerdefok :-X Zou je iets kunnen doen ter voorkoming dat het een frozen shoulder wordt? Het tij keren zeg maar.
Ik doe mijn best. Ik doe oefeningen en houd me aan m'n dieet. En verder hopen en duimen dat het niet erger wordt :-X
Door Kim_S
Balen Lizzy! Hoop dat het niet doorzet...

Mijn klaagje:
image.jpeg
image.jpeg (1.17 MiB) 1864 keer bekeken
:'( :'( :'(
Door eelke
Ik duim ook mee Lizzy...

Jammer hé Kim. Hier dus al weer de eerste werkdag, dan is het pas echt voorbij...
Door Kim_S
eelke schreef:Ik duim ook mee Lizzy...

Jammer hé Kim. Hier dus al weer de eerste werkdag, dan is het pas echt voorbij...
We hebben nog steeds wel vakantie, alleen voelt het nu niet meer zo. We moeten nog een uurtje of 9 rijden voordat we thuis zijn, en in Zweden is dat leuk maar in Denemarken en Duitsland vinden we dat stom >:(

Maar hee, er zijn ergere dingen ;)
Door eelke
Kim_S schreef:We hebben nog steeds wel vakantie, alleen voelt het nu niet meer zo. We moeten nog een uurtje of 9 rijden voordat we thuis zijn, en in Zweden is dat leuk maar in Denemarken en Duitsland vinden we dat stom >:(

Maar hee, er zijn ergere dingen ;)
Gewoon de komende dagen nog dingen doet zodat je je vakantie gevoel weer terug krijgt, anders is het zonde hoor. Veilige reis nog!
Door Kim_S
eelke schreef:Gewoon de komende dagen nog dingen doet zodat je je vakantie gevoel weer terug krijgt, anders is het zonde hoor. Veilige reis nog!
Kindjes moeten donderdag weer naar school, manlief gaat donderdag weer werken... Ik begin gelukkig pas maandag weer :) Dus ik ga nog lekker relaxen :biggrin2:
Door eelke
Oh donderdag al weer! Wat een rare dag. Geen lange schoolvakantie bij jullie dus?
Door Kim_S
eelke schreef:Oh donderdag al weer! Wat een rare dag. Geen lange schoolvakantie bij jullie dus?
Lang zat, 21 juni begon de vakantie :biggrin2:
Rare jongens, die Duitsers ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door