Mogelijk dat je ook kan kijken of er in de buurt een fysio is die doet aan medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping ... gklachten/
Het kan helpen ter ondersteuning van het herstel en het blijven bewegen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fioon schreef:Manlief is het in de rug geschoten, vrijdag al, kan niks dus ik ben verpleegsterOhhhww, wat een narigheid.... Ik hoop dat jullie toch weg kunnen, dat hij snel verbetert! SterkteWe zouden vrijdag op vakantie, ik betwijfel of dat door kan gaan. We hadden er zo'n zin in en zijn er ook erg aan toe. 10 maanden verbouwen gaat een gezin niet in de koude kleren zitten. Dikke week italiaanse zon... ben bang dat het niks word. Zo sneu voor onze jongens
Lizzy schreef:Ik wil ook klagen... Gatverdamme, na 2,5 jaar zit ik eindelijk in begin fase 3 met mijn linker arm (frozen shoulder), begint mijn rechter schouder
Fenixjuh schreef:AAAAAAAARGGHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gek van de vliegen hier in huis![]()
![]()
Het is zelfs zo erg, dat ik gauw met mijn huishouden bezig ga, zodat ik kan gaan schuren en verven en hopelijk voor (en anders na) het weekend horgazen kan hangen, ik word helemaal gek![]()
![]()
![]()
Angelique schreef:Oww fokkerdefokIk doe mijn best. Ik doe oefeningen en houd me aan m'n dieet. En verder hopen en duimen dat het niet erger wordtZou je iets kunnen doen ter voorkoming dat het een frozen shoulder wordt? Het tij keren zeg maar.
eelke schreef:Ik duim ook mee Lizzy...We hebben nog steeds wel vakantie, alleen voelt het nu niet meer zo. We moeten nog een uurtje of 9 rijden voordat we thuis zijn, en in Zweden is dat leuk maar in Denemarken en Duitsland vinden we dat stom
Jammer hé Kim. Hier dus al weer de eerste werkdag, dan is het pas echt voorbij...
Kim_S schreef:We hebben nog steeds wel vakantie, alleen voelt het nu niet meer zo. We moeten nog een uurtje of 9 rijden voordat we thuis zijn, en in Zweden is dat leuk maar in Denemarken en Duitsland vinden we dat stomGewoon de komende dagen nog dingen doet zodat je je vakantie gevoel weer terug krijgt, anders is het zonde hoor. Veilige reis nog!![]()
Maar hee, er zijn ergere dingen
eelke schreef:Gewoon de komende dagen nog dingen doet zodat je je vakantie gevoel weer terug krijgt, anders is het zonde hoor. Veilige reis nog!Kindjes moeten donderdag weer naar school, manlief gaat donderdag weer werken... Ik begin gelukkig pas maandag weer
eelke schreef:Oh donderdag al weer! Wat een rare dag. Geen lange schoolvakantie bij jullie dus?Lang zat, 21 juni begon de vakantie