Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Vorig jaar wilde ik een pup, feestje ging niet door.. Huisje gekocht en dergelijke, 2-3 weken geleden dacht ik, ik wil een pup..... Is er donderdag een teef bevallen van 6 pups! En of ik vandaag even wil kijken :o

Ik ben een beetje overdonderd, ik ben niet gewend dat dingen zo snel kunnen gaan :???: :???: Dus wij rijden straks naar de andere kant van het land voor een bakkie koffie en hopelijk een hoop moedergevoelens die aangewakkerd moeten worden.. ::)

ik hoop dat ik verliefd ga worden.. ::) :)
Door eelke
Ohhh wat voor pupje?

Hmmm laatste vakantie dag. Altijd zo dubbel, want je wil er nog alles uithalen maar ondertussen staat je hoofd al weer een beetje bij morgen...
Door Kaela
Oooooh pupje kijken, altijd leuk! Ben reuze benieuwd!

OT: lekker gesport. Lijf en leden zijn onwijs moe, maar op rustig niveau even aan de slag was erg goed. Nu lekker de rest van de middag wat met foto's prutsen en vakantie voorbereiden. Lekker!
Door Fenixjuh
Pupje was leuk, nog erg pril en nog geen week oud dus niet teveel gepest met de camera..... Nou, 1tje met de mobiel gemaakt :) :smitten:

Weten nog niet of deze het wordt, ze kijken of de pup bij ons past, ik hoop natuurlijk deze, die is het mooist :smitten:

Dan hebben we straks 2 borders :o Hopelijk gaat het goed, lijkt me heerlijk als ze samen willen spelen, dan kan de tv hier wel weg :D :D

Afbeelding
Door smulpaap
Zo ! Ik weet nu ook wat het is om lekker onder het kwijl te zitten :biggrin2:
Met Dolle Mina op pad , en op het grote speelveld liep een uiterst vriendelijke Deense Dog
Ik zat even op een boomstam , en kreeg een zalige lebber en daarna merkte ik dat mijn halve t-shirt zeiknat was van wat kwijl
Door Fenixjuh
Spikkelneus schreef:Wat een mooie kleur! Is het een hij of een zij?
We gaan voor een reutje, maar helaas is dit de enige reu in deze kleur en de fokker maakt de keuze op basis van karakter...
smulpaap schreef:Zo ! Ik weet nu ook wat het is om lekker onder het kwijl te zitten :biggrin2:
Met Dolle Mina op pad , en op het grote speelveld liep een uiterst vriendelijke Deense Dog
Ik zat even op een boomstam , en kreeg een zalige lebber en daarna merkte ik dat mijn halve t-shirt zeiknat was van wat kwijl
Haha, welkom bij de club! Altijd leuk als ze zo gek op je zijn!
Door eelke
Wat een fijne berichten hier allemaal :)

Zo. Rondje met hondje gelopen, die daar los kon en stik braaf in de buurt bleef en nog even lekker een sloot in dook. Hondje blij. Wij erna over de braderie gelopen, en geëindigd bij een onbeperkt tapas eten restaurant. Lekker in de binnentuin gezeten daar, er zat daar verder niemand! Heel relaxt, in het zonnetje. Nu weer thuis aan een sloot muntthee. Vakantie is nu toch echt wel op t eind, terug naar het echte leven :)
Door Aprilsnow
eelke schreef:Wat een fijne berichten hier allemaal :)

Zo. Rondje met hondje gelopen, die daar los kon en stik braaf in de buurt bleef en nog even lekker een sloot in dook. Hondje blij. Wij erna over de braderie gelopen, en geëindigd bij een onbeperkt tapas eten restaurant. Lekker in de binnentuin gezeten daar, er zat daar verder niemand! Heel relaxt, in het zonnetje. Nu weer thuis aan een sloot muntthee. Vakantie is nu toch echt wel op t eind, terug naar het echte leven :)
Vakantie is toch eigenlijk wel het echte leven hoor ;)
Door dinky89
Vandaag weer eens bezig geweest met mijn engraving art schilderijtje van een olifant :) heeft jaren stil gelegen (net als borduur olifantje die nog bij mijn ouders ligt :-[ ). Erg leuk om weer te doen, hopelijk kan ik er meer van vinden in de winkel want met online bestellen betaal je bijna net zoveel verzendkosten als dat de plaat kost :-\
Door eelke
Aprilsnow schreef:Vakantie is toch eigenlijk wel het echte leven hoor ;)
Nahh ik vind het wel een uitdaging om het echte leven zo leuk te laten zijn dat het bijna vakantie is ;D dus dan draai ik t maar om.
Door Kaio
Fenixjuh schreef:Pupje was leuk, nog erg pril en nog geen week oud dus niet teveel gepest met de camera..... Nou, 1tje met de mobiel gemaakt :) :smitten:

Weten nog niet of deze het wordt, ze kijken of de pup bij ons past, ik hoop natuurlijk deze, die is het mooist :smitten:

Dan hebben we straks 2 borders :o Hopelijk gaat het goed, lijkt me heerlijk als ze samen willen spelen, dan kan de tv hier wel weg :D :D

Afbeelding

Wat leuk! Het is nu nog net wel een cavia :biggrin2: Nu nog lekker een hoop weekjes voorpret en geduld!
smulpaap schreef:Zo ! Ik weet nu ook wat het is om lekker onder het kwijl te zitten :biggrin2:
:biggrin2:
Weet je meteen waarom zulke eigenaren zich vaak omkleden, soms in mooie kleding stiekum het huis verlaten en er overal handoeken liggen in de woonkamer ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door