Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spikkelneus schreef:Wat een mooie kleur! Is het een hij of een zij?We gaan voor een reutje, maar helaas is dit de enige reu in deze kleur en de fokker maakt de keuze op basis van karakter...
smulpaap schreef:Zo ! Ik weet nu ook wat het is om lekker onder het kwijl te zittenHaha, welkom bij de club! Altijd leuk als ze zo gek op je zijn!![]()
Met Dolle Mina op pad , en op het grote speelveld liep een uiterst vriendelijke Deense Dog
Ik zat even op een boomstam , en kreeg een zalige lebber en daarna merkte ik dat mijn halve t-shirt zeiknat was van wat kwijl
eelke schreef:Wat een fijne berichten hier allemaalVakantie is toch eigenlijk wel het echte leven hoor
Zo. Rondje met hondje gelopen, die daar los kon en stik braaf in de buurt bleef en nog even lekker een sloot in dook. Hondje blij. Wij erna over de braderie gelopen, en geëindigd bij een onbeperkt tapas eten restaurant. Lekker in de binnentuin gezeten daar, er zat daar verder niemand! Heel relaxt, in het zonnetje. Nu weer thuis aan een sloot muntthee. Vakantie is nu toch echt wel op t eind, terug naar het echte leven
Aprilsnow schreef:Vakantie is toch eigenlijk wel het echte leven hoorNahh ik vind het wel een uitdaging om het echte leven zo leuk te laten zijn dat het bijna vakantie is
Fenixjuh schreef:Pupje was leuk, nog erg pril en nog geen week oud dus niet teveel gepest met de camera..... Nou, 1tje met de mobiel gemaakt![]()
Weten nog niet of deze het wordt, ze kijken of de pup bij ons past, ik hoop natuurlijk deze, die is het mooist
Dan hebben we straks 2 bordersHopelijk gaat het goed, lijkt me heerlijk als ze samen willen spelen, dan kan de tv hier wel weg
![]()
smulpaap schreef:Zo ! Ik weet nu ook wat het is om lekker onder het kwijl te zitten![]()
Met Dolle Mina op pad , en op het grote speelveld liep een uiterst vriendelijke Deense Dog
Ik zat even op een boomstam , en kreeg een zalige lebber en daarna merkte ik dat mijn halve t-shirt zeiknat was van wat kwijl