Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Nog even een van gisteren:

Bij de intratuin een joekel van een krabton in de kar zetten, door de winkel lopen en bedenken dat je bijzonder weinig ziet en dan 20 cm voor een toren van gestapelde glazen vazen door je reddingsengeltje ingefluisterd krijgen dat je moet stoppen!
Door Kim_S
Brave Oscar :-*

OT: Geslapen van 23.00 tot 8.30. Ontbeten, en daarna weer geslapen van 10.30 tot 13.00.
Met het hondje gewandeld in de mooiste omgeving die er bestaat, daarna boodschapjes gedaan in mijn favoriete supermarkt, lekker gegeten, en nu alweer zin om vroeg naar bed te gaan en heerlijk bij te tanken.
#Lifeisgood :cool:
Door Siberienne
Uitgebreide lunch met vriendin op terras in de stad, eindeloos kletsen en Hele mooie broek en shirt gekocht. Zonder op prijskaartje te kijken. Gewoon omdat het mocht voor mezelf nu.

En hoewel dat heerlijk was, ben ik toch ook wel beetje jaloers op Kim!! Geniet ervan hoor !!!
Door Siberienne
Kim_S schreef:Ik geniet me suf ;D

Klinkt voor jou ook als een fijne dag Siberienne, volgens mij kon je wel zo'n dag gebruiken :-*
Yep.

Ik heb een paar dingen heel goed gedaan in mijn burn-out oa meer tijd investeren in vriendinnen en familie ipv werk werk werk. En ik val nu het moeilijk is in een warm bad. Dat is echt fijn.

2e geluksmomentje: ik was even wat op aan het ruimen in en om huis, krijg tenslotte morgen de manager op bezoek. Lege (bier) flessen naar de kelder enzo. Maar ons huis is beetje, wat zal ik zeggen, onconventioneel. Warme on-mode kleuren, eigen foto's, oude comfy bank, veel natuurvondsten (mooie stenen, veertjes, stuiken mooi hout) en ineens dacht ik, dit is mijn plek, mijn huis, mijn ding. Beetje zoals ik zelf ben: warm, chaotisch, natuurlijk, creatief (overal staan nu mozaïek dingen van mij en houtprojecten van manlief, sommige nog in delen). En ik dacht 'iedereen die dit niet kan respecteren of op waarde schatten, dat ik ben wie ben, tja. Die heeft pech. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Die gedachte gaf wel enorme rust. Nu zit ik lekker in mijn prachtige tuin te genieten van Van Morrison. We vonden in de kast een oude life lp die we nog nooit geluisterd hebben en hij is heeeeeerlijk!!

We komen er wel weer ;D :)
Door - pien -
Siberienne schreef:Yep.

Ik heb een paar dingen heel goed gedaan in mijn burn-out oa meer tijd investeren in vriendinnen en familie ipv werk werk werk. En ik val nu het moeilijk is in een warm bad. Dat is echt fijn.

2e geluksmomentje: ik was even wat op aan het ruimen in en om huis, krijg tenslotte morgen de manager op bezoek. Lege (bier) flessen naar de kelder enzo. Maar ons huis is beetje, wat zal ik zeggen, onconventioneel. Warme on-mode kleuren, eigen foto's, oude comfy bank, veel natuurvondsten (mooie stenen, veertjes, stuiken mooi hout) en ineens dacht ik, dit is mijn plek, mijn huis, mijn ding. Beetje zoals ik zelf ben: warm, chaotisch, natuurlijk, creatief (overal staan nu mozaïek dingen van mij en houtprojecten van manlief, sommige nog in delen). En ik dacht 'iedereen die dit niet kan respecteren of op waarde schatten, dat ik ben wie ben, tja. Die heeft pech. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Die gedachte gaf wel enorme rust. Nu zit ik lekker in mijn prachtige tuin te genieten van Van Morrison. We vonden in de kast een oude life lp die we nog nooit geluisterd hebben en hij is heeeeeerlijk!!

We komen er wel weer ;D :)
Hè, wat heerlijk Siberienne :smitten:
Door Border Bandit
Oh, Siberienne, wat goed dat je kunt zien dat je gelukkig bent in JOUW huis!
Heerlijk!
Er moeten eerst dingen gebeuren voor je kunt inzien dat je goed bent zoals je bent.
Geniet maar lekker van JOUW leven, JOUW huis, dieren, knutselwerken en 'vonsten'. :-*
:bigarmhug:
Door dinky89
Misschien beetje gek geluksmoment maar vl had nieuwe batterij in de weegschaal gedaan dus ben ik sinds een paar jaar maar eens er op gaan staan. Was gestopt met wegen omdat hij altijd hetzelfde aangaf. Nu bleek ik ineens toch 5 kg aangekomen te zijn :groupwave2:
Door Siberienne
IMG_9965.JPG
IMG_9965.JPG (1.76 MiB) 2739 keer bekeken
Nieuwe beker gekocht! Ik had er ooit 1 in de VS gekocht met deze tekst maar die was kapot gevallen. Heb 'm nu weer!
Door koekje
Vanochtend vroeg heeft Sien een muis gevangen! Sien is 11 en nogal stads. Ik was nog even kruiken aan het vullen voor mn jongste kuikentjes en hoorde een gek geluid buiten. Ik deed de keukendeur open en Sien sjeesde naar binnen. Die maakte nog steeds binnensmonds het gekke geluid. Ze had een muisje in haar mond en kon daardoor niet voluit loeien ;D
De eerste keer dat Sien bewust een mis heeft gevangen. Ik heb hem buiten niet meer gevonden, dus ik denk dat ze de muis zelfs heeft opgegeten.
*trotse moeder*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door