Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ik geniet me sufYep.![]()
Klinkt voor jou ook als een fijne dag Siberienne, volgens mij kon je wel zo'n dag gebruiken
Siberienne schreef:Yep.Hè, wat heerlijk Siberienne
Ik heb een paar dingen heel goed gedaan in mijn burn-out oa meer tijd investeren in vriendinnen en familie ipv werk werk werk. En ik val nu het moeilijk is in een warm bad. Dat is echt fijn.
2e geluksmomentje: ik was even wat op aan het ruimen in en om huis, krijg tenslotte morgen de manager op bezoek. Lege (bier) flessen naar de kelder enzo. Maar ons huis is beetje, wat zal ik zeggen, onconventioneel. Warme on-mode kleuren, eigen foto's, oude comfy bank, veel natuurvondsten (mooie stenen, veertjes, stuiken mooi hout) en ineens dacht ik, dit is mijn plek, mijn huis, mijn ding. Beetje zoals ik zelf ben: warm, chaotisch, natuurlijk, creatief (overal staan nu mozaïek dingen van mij en houtprojecten van manlief, sommige nog in delen). En ik dacht 'iedereen die dit niet kan respecteren of op waarde schatten, dat ik ben wie ben, tja. Die heeft pech.![]()
![]()
Die gedachte gaf wel enorme rust. Nu zit ik lekker in mijn prachtige tuin te genieten van Van Morrison. We vonden in de kast een oude life lp die we nog nooit geluisterd hebben en hij is heeeeeerlijk!!
We komen er wel weer![]()