Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Ik zit voor de tv waarbij vl het de hele tijd heeft over het slechte voetbalUhm alsof de mannen de laatste tijd zulke hoogstaande wedstrijden hebben laten zien.
Mandarijn schreef:Uhm alsof de mannen de laatste tijd zulke hoogstaande wedstrijden hebben laten zien.VL merkte op dat het er goed uitziet en dat ze net als de heren veel kansen creëren maar niet scoren.
Heb al verschillende wedstrijden gezien en er zaten echt pareltjes tussen. Waren vele malen beter zelfs dan de wedstrijden van de oranje heren.
src_esther schreef:VL merkte op dat het er goed uitziet en dat ze net als de heren veel kansen creëren maar niet scoren.Het voordeel is dat de dames niet als watjes over het gras rollen bij elke overtreding.
dinky89 schreef:Ach ja, doe van mij heeft het steeds over dat de schoten zo slap zijn en de bal zo vaak van de voet stuitDan kan je de oranje heren ook overslaan, want die halen cl niveau ook niet.![]()
Vl is meer gewend aan het kijken naar niveau CL![]()
Ik zit alleen wel te wachten op de 2-0, doelpunt erbij zou wel fijn zijn
Mandarijn schreef:Dan kan je de oranje heren ook overslaan, want die halen cl niveau ook niet.Klopt, dat niveau vind hij ook bedroevend
Nou die 2-0 Zou heel fijn zijn!!
dinky89 schreef:Klopt, dat niveau vind hij ook bedroevendDat hebben ze zeker!!![]()
Ik vind wel dat vrouwenvoetbal duidelijk steeds meer 'volwassen' wordt