Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
dinky89 schreef:Ik zit voor de tv waarbij vl het de hele tijd heeft over het slechte voetbal ::)
Uhm alsof de mannen de laatste tijd zulke hoogstaande wedstrijden hebben laten zien.

Heb al verschillende wedstrijden gezien en er zaten echt pareltjes tussen. Waren vele malen beter zelfs dan de wedstrijden van de oranje heren.
Door src_esther
Mandarijn schreef:Uhm alsof de mannen de laatste tijd zulke hoogstaande wedstrijden hebben laten zien.

Heb al verschillende wedstrijden gezien en er zaten echt pareltjes tussen. Waren vele malen beter zelfs dan de wedstrijden van de oranje heren.
VL merkte op dat het er goed uitziet en dat ze net als de heren veel kansen creëren maar niet scoren.
Door dinky89
Ach ja, doe van mij heeft het steeds over dat de schoten zo slap zijn en de bal zo vaak van de voet stuit ;)
Vl is meer gewend aan het kijken naar niveau CL ;D

Ik zit alleen wel te wachten op de 2-0, doelpunt erbij zou wel fijn zijn :cool:
Door Mandarijn
src_esther schreef:VL merkte op dat het er goed uitziet en dat ze net als de heren veel kansen creëren maar niet scoren.
Het voordeel is dat de dames niet als watjes over het gras rollen bij elke overtreding.
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Ach ja, doe van mij heeft het steeds over dat de schoten zo slap zijn en de bal zo vaak van de voet stuit ;)
Vl is meer gewend aan het kijken naar niveau CL ;D

Ik zit alleen wel te wachten op de 2-0, doelpunt erbij zou wel fijn zijn :cool:
Dan kan je de oranje heren ook overslaan, want die halen cl niveau ook niet.

Nou die 2-0 Zou heel fijn zijn!!
Door dinky89
Mandarijn schreef:Dan kan je de oranje heren ook overslaan, want die halen cl niveau ook niet.

Nou die 2-0 Zou heel fijn zijn!!
Klopt, dat niveau vind hij ook bedroevend ;)

Ik vind wel dat vrouwenvoetbal duidelijk steeds meer 'volwassen' wordt :)
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Klopt, dat niveau vind hij ook bedroevend ;)

Ik vind wel dat vrouwenvoetbal duidelijk steeds meer 'volwassen' wordt :)
Dat hebben ze zeker!!

Pfff wat kunnen die meiden verdedigen zeg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door