Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Spikkelneus
Fenixjuh schreef:Dali was toch ook heel mager?
Vroegah, toen hij er net was (2,5 jaar geleden), was hij te mager. Nu is hij perfect, supergespierd, slank, maar behalve de laatste ribben geen uitstekende botjes. Mensen denken soms dat hij dik is, maar dat is echt het model. In bovenaanzicht heeft hij een heel slank middeltje en van opzij een mooie opgetrokken buik, dus niks dik. Gewoon Bonkie - wat niet voor niets zijn bijnaam/roepnaam is!
Door pearlsofpassion
Is hij een volbloed dalmaat? Want hij heeft toch redelijk korte pootjes voor een dalmaat of vergis ik mij?
Ik vind hem er wel grappig uit zien. :P
Wat fijn dat D&D het zo goed met elkaar kunnen vinden. ( en ze matchen ook zo mooi qua kleur ;D )
Alleen daarvan knapt Diego vast al voor de helft op. ;)

Hoe ziet Tungsten er tegenwoordig al uit? :)
Door Spikkelneus
Tungsten en Dali samen. Dali is inderdaad een kruising, hoogstwaarschijnlijk met podenco maneto (oranje kleurtje, korte pootjes).
IMG_6225.JPG
IMG_6225.JPG (2.1 MiB) 2168 keer bekeken
Door Spikkelneus
En nog eentje van Tung waar je kan zien dat hij een mooie brede nek en rug en lekkere spierbillen heeft gekregen. Zijn vacht is ook satijnzacht en glad geworden en hij ruikt lekker - echt een hondje om op te vreten!
IMG_6405.JPG
IMG_6405.JPG (3.83 MiB) 2166 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Spikkelneus schreef:Tungsten en Dali samen. Dali is inderdaad een kruising, hoogstwaarschijnlijk met podenco maneto (oranje kleurtje, korte pootjes).
IMG_6225.JPG
Ah kijk.
Het is een heel vreemd zicht, zo'n lage dalmaat maar ik.vind hem wel heel leuk. Ook zo karaktervol in je onderschrift. :)

Fijn dat Tungsten het zo.goed doet!
Door Spikkelneus
pearlsofpassion schreef:Ah kijk.
Het is een heel vreemd zicht, zo'n lage dalmaat maar ik.vind hem wel heel leuk. Ook zo karaktervol in je onderschrift. :)

Fijn dat Tungsten het zo.goed doet!
Ik begrijp wat je bedoelt, ik moest in het begin ook heel erg aan zijn uiterlijk wennen. Inmiddels zie ik het niet meer. Hij krijgt wel vaak vreemde blikken op straat en mensen willen altijd weten wat voor ras het is. Wat een beetje een rare vraag is, want als het een ras was, zouden er echt wel meer van dat soort hondjes rondlopen.
Door Kaela
Spikkelneus schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, ik moest in het begin ook heel erg aan zijn uiterlijk wennen. Inmiddels zie ik het niet meer. Hij krijgt wel vaak vreemde blikken op straat en mensen willen altijd weten wat voor ras het is. Wat een beetje een rare vraag is, want als het een ras was, zouden er echt wel meer van dat soort hondjes rondlopen.
Ik vind het nog gekker als mensen vragen wat voor soort het is. Een hond, duh! Ja maar wat voor soort hond dan? Nou gewoon Canis Lupus Familiaris.

Mensen vinden mij meestal stom op dat soort momenten :cool:

De hond van mijn ouders heeft ook zulke gekke korte pootjes (kruising boerenfox maal friese stabij). Trekt inderdaad altijd de aandacht. Ik vind Dali mooi!
Door zurca
Ik vraag ook altijd naar het ras, ook al weet ik bijna zeker dat het een kruising is... Ik heb ooit eens bij iemand gestaan die bijna een hartverzakking kreeg toen ze de vraag kreeg "wat is dat voor kruising" terwijl ze daar stond met haar vanalles gewonnen rashond :biggrin2: Dus om zulke situaties voor te blijven vraag ik heel beleefd naar het ras :P

Leuke foto's komen er weer voorbij!

Karin, fijn dat de poezendames weer beneden zijn, al zal dat voor jullie een beetje "dubbel" zijn :-*
Spikkelneus, jullie opvangertje is een knap kereltje :-*
Door - pien -
zurca schreef:Ik vraag ook altijd naar het ras, ook al weet ik bijna zeker dat het een kruising is... Ik heb ooit eens bij iemand gestaan die bijna een hartverzakking kreeg toen ze de vraag kreeg "wat is dat voor kruising" terwijl ze daar stond met haar vanalles gewonnen rashond :biggrin2: Dus om zulke situaties voor te blijven vraag ik heel beleefd naar het ras :P
;D ;D ;D dit is ook mijn ervaring en ik los het ook zo op :D
Door - pien -
Het is wel leuk met alle honden die op BP voorbij komen, dat ik er dan ineens eentje in het echie zie en kan vragen 'is het een.....' en dan slaan ze soms steil achterover want hun hond wordt (bijna) nooit herkend.
Door Cathelijn
- pien - schreef:Het is wel leuk met alle honden die op BP voorbij komen, dat ik er dan ineens eentje in het echie zie en kan vragen 'is het een.....' en dan slaan ze soms steil achterover want hun hond wordt (bijna) nooit herkend.
Nou als iemand bij Ilan het juiste ras weet uit te spreken sla ik inderdaad steil achterover :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door