Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#Siberienne
Wat een waardeloze acties...n8emand die samen met jou het gesprek met ze aan kan gaan? Hier wordt niemand beter van natuurlijk.
:bigarmhug: :bigarmhug:

Ik kwam alleen maar een beetje mopperen over mega lullige selfies met de tablet voor de nskaart, hoe doen jullie dat toch...onderkinnen, ogen de verkeerde kant op, half haar, vlekken die er anders noooooit zijn, enz (of hebben jullie dat allemaal niet :biggrin2: )
en daarna weigerende wachtwoorden en meer geneuzel.. einde aan de mopper ;D
Door - pien -
Siberienne schreef:ik zit weer thuis. Slapeloos, hoofdpijn en bijna niet kunnen eten. Reintegreren is echt niet makkelijk. En al helemaal niet als je verwijten krijgt die je niet kan plaatsen. Want als ik nu dus aangeef dat iets niet loopt voor mij, krijg ik terug dat ik niet kan samenwerken. En dat ik altijd mijn zin wil hebben.

En als blijkt dat je reïntegratie begeleider gesprekken gezellig doorbrief aan zijn collega's. Altijd gedacht dat de inhoud van die gesprekken vertrouwelijk hoort te zijn. Ook de interne coach blijkt gesprekken niet als vertrouwelijk te beschouwen terwijl ik dacht dat dat wel zo was. En terwijl mijn reintegratie begeleider en die coach in conflict liggen.
::) ::) >:( >:( :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik heb niks te klagen...nou ja, het is een beetje te warm voor mij :-X
Dus ik doe de dingen die ik moet doen en verder een beetje uitpuffen en online (fun)shoppen :yeah:
Door eelke
Joep die zeiknat naar binnen rende en zich er, uiteraard, nog even moest uitschudden voor hij naar mij luisterde om terug naar buiten te komen.
Door Fioon
Siberienne schreef:ik zit weer thuis. Slapeloos, hoofdpijn en bijna niet kunnen eten. Reintegreren is echt niet makkelijk. En al helemaal niet als je verwijten krijgt die je niet kan plaatsen. Want als ik nu dus aangeef dat iets niet loopt voor mij, krijg ik terug dat ik niet kan samenwerken. En dat ik altijd mijn zin wil hebben.

En als blijkt dat je reïntegratie begeleider gesprekken gezellig doorbrief aan zijn collega's. Altijd gedacht dat de inhoud van die gesprekken vertrouwelijk hoort te zijn. Ook de interne coach blijkt gesprekken niet als vertrouwelijk te beschouwen terwijl ik dacht dat dat wel zo was. En terwijl mijn reintegratie begeleider en die coach in conflict liggen.
Wat waardeloos zeg, blijkbaar is er niemand te vertrouwen daar. Sterkte meis :bigarmhug:
Door eelke
Ieeeeh daar gingen mijn nekharen van omhoog staan, brrrr! Sterkte, ik zou alleen nog maar zielig met mijn hand omhoog kunnen zitten denk ik.
Door constance.blokzijl
Fioon schreef:Klein klaagje: ik heb auw :'(
IMG_0954.JPG
Ieeeuwwww en aaaauuuuu! Daar mag je wat mij betreft ook wel iets meer dan een klein klaagje van maken... ik voel al pijn als ik er naar kijk
Door Ina
Fioon schreef:Klein klaagje: ik heb auw :'( IMG_0954.JPG

Wow..... ik dacht 'laat ik eens even zien wat er te klagen valt' en zie als eerste je vinger :cry2: ..... dat is wel een hele vette klaag waard
(mijn maag schoot accuut in een kramp :boxed: )
Door Border Bandit

Zit je daar niet gewoon op de verkeerde plek?
Waardeloos hoe dat allemaal gaat zeg!
Sterkte, ik hoop dat je spoedig iets beters kunt vinden, met fijne mensen! :bigarmhug:

Bedankt voor jullie steun m.b.t. mijn moeder. :-*
Spikkelneus, jij wet het precies te omschrijven. Zo voelt het inderdaad.
Ik probeer me er op afstand maar een beetje mee te bemoeien. Nou blijkt ze ingeschreven te zijn voor een aanleunwoning. :o Daar is ze veel te zwaar voor!? Ze schrok wel toen ik haar dit uitlegde.
Subtiel probeer ik haar uit te laten vissen hoe ze denkt dat daar haar dagindeling zou zijn.
Hopelijk komt ze tot bezinning......
Door Border Bandit
Border Bandit schreef:Zit je daar niet gewoon op de verkeerde plek?
Waardeloos hoe dat allemaal gaat zeg!
Sterkte, ik hoop dat je spoedig iets beters kunt vinden, met fijne mensen! :bigarmhug:

Bedankt voor jullie steun m.b.t. mijn moeder. :-*
Spikkelneus, jij wet het precies te omschrijven. Zo voelt het inderdaad.
Ik probeer me er op afstand maar een beetje mee te bemoeien. Nou blijkt ze ingeschreven te zijn voor een aanleunwoning. :o Daar is ze veel te zwaar voor!? Ze schrok wel toen ik haar dit uitlegde.
Subtiel probeer ik haar uit te laten vissen hoe ze denkt dat daar haar dagindeling zou zijn.
Hopelijk komt ze tot bezinning......

Fioon: auw!!!! Jakkes! Is het met proportioneren gebeurt? Houd je het goed in de gaten, dat het niet gaat ontsteken?
Beterschap!!!!
Door hannabelgje
Ieks dat zal goed pijn doen!
Mijn klaagje. Er zat een teek in lijn nek. Brrrr mijn schoonzus heeft em vakkundig verwijderd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:Ieks dat zal goed pijn doen!
Mijn klaagje. Er zat een teek in lijn nek. Brrrr mijn schoonzus heeft em vakkundig verwijderd.

Ook al zo ieuw!
Houd je het wel goed in de gaten? Waarschijnlijk overbodig om te melden maar een kring krijgt lang niet iedereen, als je binnen 2 weken griepachtige klachten krijgt meteen naar de huisarts!
Door Fioon
Border Bandit schreef:Fioon: auw!!!! Jakkes! Is het met proportioneren gebeurt? Houd je het goed in de gaten, dat het niet gaat ontsteken?
Beterschap!!!!
Nagel was dubbel gegaan, niet eens gemerkt waarmee maar nadat dat nogmaals gebeurde vernam ik het wel. Ik hou het goed in de gaten, het klopt nu wel een beetje. Morgen zal het wel beter zijn*zei ze hoopvol*
Door pluk
Vl heeft een nieuw besturingssysteem op de tablet gezet en nu moet ik dus alles opnieuw instellen...
Niks is meer hetzelfde >:(
Door hannabelgje
constance.blokzijl schreef:
Ook al zo ieuw!
Houd je het wel goed in de gaten? Waarschijnlijk overbodig om te melden maar een kring krijgt lang niet iedereen, als je binnen 2 weken griepachtige klachten krijgt meteen naar de huisarts!
Ja ik zal het in mijn agenda zetten voor de zekerheid. Hij zat nog maar net vast gelukkig.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door