Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Sinds ze achter wonen, vergeet ik ze altijd als we frietjes eten. Maar goed ook, ongezonde rommel. Maar vanavond voor het eerst in jaren weer eens een frietje gegeven. Nou, ze wisten nog wel wat het was hoor! En waar ze normaal vreselijk knoeien, ging dit schoon op!

Afbeelding

Afbeelding
Door Siberienne
Ik zit voor mijn werk paar dagen in Genève. Bloedheet hier, hotel zonder airco. Vanavond met de gratis ov kaart even wat verkoeling gezocht op het meer. Scheelde iig iets.. en mooie plaatjes!

IMG_9844.JPG
IMG_9844.JPG (2.09 MiB) 2271 keer bekeken
IMG_9848.JPG
IMG_9848.JPG (2.16 MiB) 2271 keer bekeken
Bijlagen
IMG_9851.JPG
IMG_9851.JPG (1.25 MiB) 2271 keer bekeken
Door Aprilsnow
Frietjes zijn ook echt jummie. Zeker als je ze niet vaak krijgt.

Vandaag onze drol maar weer eens op de foto gezet. In de avond was het lekker buiten dus dat was dubbel genieten.
Bijlagen
IMG_7382.JPG
IMG_7382.JPG (2.35 MiB) 2268 keer bekeken
IMG_7376.JPG
IMG_7376.JPG (2.63 MiB) 2268 keer bekeken
Door Kaela
pike schreef:Geinig :D Af en toe een klein frietje kan vast geen kwaad toch?
Het is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!

Wow Siberienne, dat is een mooi plekje om voor je werk naar toe te moeten! Geniet er maar even van, heb je dik verdiend!

Aaaaah Tammo :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: Wat ben je een knappert!
Siberienne schreef:Ik zit voor mijn werk paar dagen in Genève. Bloedheet hier, hotel zonder airco. Vanavond met de gratis ov kaart even wat verkoeling gezocht op het meer. Scheelde iig iets.. en mooie plaatjes!

IMG_9844.JPG
IMG_9848.JPG
Het hoofdkantoor van mijn werk staat ook aan dit meer.... van de paar collega's die daar wel eens zijn geweest heb ik gehoord dat het er echt heel mooi is! Dus ondanks de warmte hoop ik dat je geniet!
Door pike
Kaela schreef:Het is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!

Wow Siberienne, dat is een mooi plekje om voor je werk naar toe te moeten! Geniet er maar even van, heb je dik verdiend!

Aaaaah Tammo :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: Wat ben je een knappert!
Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stoms :-[
Door Kaela
pike schreef:Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stoms :-[
Nee hoor, dat is inderdaad stukken beter. Alleen als we friet van de snackbar of bezorg hebben, zit er natuurlijk zout over. Een ovenfrietje krijgen ze soms wel en die is dan zonder zout. Maar ja, net als voor ons mensen, ovenfriet is leuk, maar vette zoute rommel is beter ;D
Door Aprilsnow
pearlsofpassion schreef:Wauw, is dat in jullie tuin?
Hij staat er ook zo mooi te wezen in een prachtig decor. Knappe vent hoor.
Dat is idd in onze tuin, ziet er zo beter uit dan in werkelijkheid hoor. Beetje verwaarloosd de afgelopen 3 jaar maar dat mag de pret niet drukken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door