Fioon schreef:IMG_0864.JPGNee, hij is leuk
Mijn sukkeltje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
joel schreef:Nee, hij is leukKlopt hoor, een leuke lieve superhond is het maar soms een sukkeltje!!!
pike schreef:GeinigHet is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!Af en toe een klein frietje kan vast geen kwaad toch?
Siberienne schreef:Ik zit voor mijn werk paar dagen in Genève. Bloedheet hier, hotel zonder airco. Vanavond met de gratis ov kaart even wat verkoeling gezocht op het meer. Scheelde iig iets.. en mooie plaatjes!Het hoofdkantoor van mijn werk staat ook aan dit meer.... van de paar collega's die daar wel eens zijn geweest heb ik gehoord dat het er echt heel mooi is! Dus ondanks de warmte hoop ik dat je geniet!
Kaela schreef:Het is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stoms
Wow Siberienne, dat is een mooi plekje om voor je werk naar toe te moeten! Geniet er maar even van, heb je dik verdiend!
Aaaaah Tammo![]()
![]()
![]()
Wat ben je een knappert!
pike schreef:Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stomsNee hoor, dat is inderdaad stukken beter. Alleen als we friet van de snackbar of bezorg hebben, zit er natuurlijk zout over. Een ovenfrietje krijgen ze soms wel en die is dan zonder zout. Maar ja, net als voor ons mensen, ovenfriet is leuk, maar vette zoute rommel is beter
pearlsofpassion schreef:Wauw, is dat in jullie tuin?Dat is idd in onze tuin, ziet er zo beter uit dan in werkelijkheid hoor. Beetje verwaarloosd de afgelopen 3 jaar maar dat mag de pret niet drukken.
Hij staat er ook zo mooi te wezen in een prachtig decor. Knappe vent hoor.