Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Kaio schreef:Gisteren kennis gemaakt met deze kleine newfiemeneer :)
Hij is leuk!

Ik vind Croky wel een hele toepasselijke naam hoor.
Hij lijkt een heel handzaam model te zijn. Ik 'ken' beren alleen van maatje 'ik kan met alle voeten op de grond je een kusje op je neus geven'. Jij bent volgens mij niet zo lang en deze zal moeten springen om je staand een kusje te geven. Beetje hoogte herder ofzo.
Of gaat hij nog een metertje groeien?
Door Spikkelneus
@Kaio: cool zo´n beer erbij!

Wij krijgen a.s. vrijdag een pleeghond :D

Grote maat podenco, reu, 1 jaar oud. Ik vind het heel spannend en ook leuk. Dit is het magere scharminkel (dat duurt hier nooit lang :biggrin2: )
WP_20170703_17_06_29_Pro.jpg
WP_20170703_17_06_29_Pro.jpg (489.4 KiB) 2829 keer bekeken
Door Angelique
Spikkelneus schreef:@Kaio: cool zo´n beer erbij!

Grote maat podenco, reu, 1 jaar oud. Ik vind het heel spannend en ook leuk. Dit is het magere scharminkel (dat duurt hier nooit lang :biggrin2: )
Die kan zo naar de Russische windhondenshow ::)

Maar dit is zeker spannend en leuk en vooral lief van jullie :-* , hopelijk knapt hij snel op.
Door Spikkelneus
Angelique schreef:Die kan zo naar de Russische windhondenshow ::)
;D Ja, daar maakt hij goede sier! Gelukkig worden wij niet gesponsord door Royaal C. dan hoeft hij die troep in elk geval niet te eten.
Door Kaio
Spikkelneus schreef:@Kaio: cool zo´n beer erbij!

oo spannend :D , wij mogen nog 2,5 maand wachten.
Succes met het weer lekker gezond krijgen, gaat lukken zo te horen :biggrin2:
Door eelke
Haha, die Floep. Sinds hij enigst-hond is mag hij als een prinsje bij ons op de kamer slapen 's nachts. Gisteren was ik onze vriezer aan het doorzoeken en vond nog een verdwaalde gevulde kong (Ahh die was nog voor Gijs bedoeld, als rustige activiteit waar je toch een beetje moe van wordt). Dus ach, die mocht Joep wel hebben.
Hij is er heel de avond mee bezig geweest.
Toen ik gisteren al half lag te slapen hoorde ik hem ineens naar beneden, en weer naar boven stommelen. Doet ie nooit. Vind ik net in een hoekje van de slaapkamer die kong. Blijkbaar moest hij hem toch wel goed in de gaten kunnen houden zo 's nachts ;D en was dat zo belangrijk dat hij hem speciaal ging halen.

Verder vrij vandaag en ga ik een rondje boodschappen doen. Mn bestelde tekenspray ophalen bij de boerenbond, naar de blokker voor een fatsoenlijke afsluitbare bak (Joep gaat misschien logeren dit weekend dus moet hij een trommeltje met eten mee :) ) en eten voor onszelf. Daarna plof ik denk ik lekker in de tuin neer.
Door Kaela
Aaaah die Joep, met zijn kong :biggrin2:

Wat leuk Kaio en Spikkelneus, vooruitzichten op nieuwe (pleeg)hondjes!

Vandaag lekker brakjes thuis gekomen en het fotoboek afgemaakt en besteld. Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien. Tussendoor nog even een tent, matje, stoeltje en slaapzak ingeslagen, de voorbereiding voor het kamperen is begonnen.
Door eelke
Gaan jullie samen kamperen? Leuk! Ik heb/ga ook een nieuwe tent voor onze verjaardag vragen, ik heb naar de Coleman Cortes gekeken, die lijkt me wel wat. Ook een klein stukje waar je voorin kunt zitten, fijn bij festivals als het regent (dan passen er gezellig nog wat meer mensen bij ook) en er kan ook een hond liggen als we vakantie-kamperen.

Knap dat je fotoboek al af is zeg! Maar ja, al die mooie foto's die jullie van Oscar hebben, en door jouw hobby waarschijnlijk ook nog eens goed opgeslagen. Bij ons staan ze her en der, op usb sticks, dropbox, de laptop, telefoons...ik kan me er niet toe zetten. Maar ik heb mn onderschrift foto op de kast staan, da's al heel wat :)

Pffff ik heb gezwommen. Ik ben net (heel) langdurig ziek geweest. Dus ik moet echt alles weer opbouwen. Lopen gaat al weer prima, maar ja, de rest van het lijf is nogal bloppig :biggrin2: en met zwemmen gebruik je alles dus dat leek me een goed plan. Nou ik voel het. En ik heb nu zin in frietjes want dat eet je na het zwemmen ::)
Door Kaela
eelke schreef:Gaan jullie samen kamperen? Leuk! Ik heb/ga ook een nieuwe tent voor onze verjaardag vragen, ik heb naar de Coleman Cortes gekeken, die lijkt me wel wat. Ook een klein stukje waar je voorin kunt zitten, fijn bij festivals als het regent (dan passen er gezellig nog wat meer mensen bij ook) en er kan ook een hond liggen als we vakantie-kamperen.

Knap dat je fotoboek al af is zeg! Maar ja, al die mooie foto's die jullie van Oscar hebben, en door jouw hobby waarschijnlijk ook nog eens goed opgeslagen. Bij ons staan ze her en der, op usb sticks, dropbox, de laptop, telefoons...ik kan me er niet toe zetten. Maar ik heb mn onderschrift foto op de kast staan, da's al heel wat :)

Pffff ik heb gezwommen. Ik ben net (heel) langdurig ziek geweest. Dus ik moet echt alles weer opbouwen. Lopen gaat al weer prima, maar ja, de rest van het lijf is nogal bloppig :biggrin2: en met zwemmen gebruik je alles dus dat leek me een goed plan. Nou ik voel het. En ik heb nu zin in frietjes want dat eet je na het zwemmen ::)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Ik moet bekennen dat de helft van het boek door van facebook opnieuw opgeslagen foto's is gevuld. Ik heb het allemaal niet meer, ondanks dat ik altijd wel geprobeerd heb alles goed op te slaan. Het verzamelen van alle foto's van harde schijven, facebook en mijn laptop was ook wel het grootste deel van de klus. En dan al die foto's met dezelfde nummers (omdat de camera na 9999 opnieuw begint met nummeren), dat maakte het ook niet handiger.
Maar het was vooral heel heilzaam om het boek te maken. En een fijne opvulling van al die leeg gevallen tijd. Had er het liefst nog een tijd mee doorgegaan, maar af is af he.

Ik ga alleen kamperen, half augustus. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij de WK van de IJslandse paarden in Oirschot. En dan mag je op de vrijwilligerscamping staan. Ik vind kamperen reuze leuk, meneer niet, dus dit is mijn kans! En het wordt geen kramperen, want ik heb een 4persoons tent gekocht waar ik in kan staan met inderdaad ook een voorstuk. Geen gedoe in een piepklein iglootje (voor dit ouwe wijf ::) ). En er is dan een grote vrijwilligerstent waar we eten. Dus juist luxe, want de laatste keer dat er een week lang voor me gekookt is, is 10 jaar geleden op de vorige Nederlandse WK :biggrin2: .

Zwemmen is een hele mooie om mee te starten, maar die frietjes he. Ik heb dat met ijs, na zwemmen moet er een ijsje.
Door Kaela
Too schreef:Oooh Kaela het WK waaaaah wat geweldig!
:groenvanjaloeziesmiley:

Ik zit nu ijverig in mijn agenda te speuren, treintijden en het programma van Oirschot uit te vlooien
Ik word tribunewacht, arme arme arme ik :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door