eelke schreef:Gaan jullie samen kamperen? Leuk! Ik heb/ga ook een nieuwe tent voor onze verjaardag vragen, ik heb naar de Coleman Cortes gekeken, die lijkt me wel wat. Ook een klein stukje waar je voorin kunt zitten, fijn bij festivals als het regent (dan passen er gezellig nog wat meer mensen bij ook) en er kan ook een hond liggen als we vakantie-kamperen.
Knap dat je fotoboek al af is zeg! Maar ja, al die mooie foto's die jullie van Oscar hebben, en door jouw hobby waarschijnlijk ook nog eens goed opgeslagen. Bij ons staan ze her en der, op usb sticks, dropbox, de laptop, telefoons...ik kan me er niet toe zetten. Maar ik heb mn onderschrift foto op de kast staan, da's al heel wat 
Pffff ik heb gezwommen. Ik ben net (heel) langdurig ziek geweest. Dus ik moet echt alles weer opbouwen. Lopen gaat al weer prima, maar ja, de rest van het lijf is nogal bloppig
en met zwemmen gebruik je alles dus dat leek me een goed plan. Nou ik voel het. En ik heb nu zin in frietjes want dat eet je na het zwemmen 
Ik moet bekennen dat de helft van het boek door van facebook opnieuw opgeslagen foto's is gevuld. Ik heb het allemaal niet meer, ondanks dat ik altijd wel geprobeerd heb alles goed op te slaan. Het verzamelen van alle foto's van harde schijven, facebook en mijn laptop was ook wel het grootste deel van de klus. En dan al die foto's met dezelfde nummers (omdat de camera na 9999 opnieuw begint met nummeren), dat maakte het ook niet handiger.
Maar het was vooral heel heilzaam om het boek te maken. En een fijne opvulling van al die leeg gevallen tijd. Had er het liefst nog een tijd mee doorgegaan, maar af is af he.
Ik ga alleen kamperen, half augustus. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij de WK van de IJslandse paarden in Oirschot. En dan mag je op de vrijwilligerscamping staan. Ik vind kamperen reuze leuk, meneer niet, dus dit is mijn kans! En het wordt geen kramperen, want ik heb een 4persoons tent gekocht waar ik in kan staan met inderdaad ook een voorstuk. Geen gedoe in een piepklein iglootje (voor dit ouwe wijf

). En er is dan een grote vrijwilligerstent waar we eten. Dus juist luxe, want de laatste keer dat er een week lang voor me gekookt is, is 10 jaar geleden op de vorige Nederlandse WK

.
Zwemmen is een hele mooie om mee te starten, maar die frietjes he. Ik heb dat met ijs, na zwemmen moet er een ijsje.