kakocavi schreef:Voor de diepere en meer controversiële human interest: Black Mirror. Elke aflevering is zijn eigen verhaal, thema is de clash tussen moderne technologie en de menselijke natuur.Oh, dit klinkt boeiend, staat op de lijst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kakocavi schreef:Voor de diepere en meer controversiële human interest: Black Mirror. Elke aflevering is zijn eigen verhaal, thema is de clash tussen moderne technologie en de menselijke natuur.Oh, dit klinkt boeiend, staat op de lijst.
Pauline schreef:13 reasons why (de reden waarom ik Netflix heb).Oh echt?? Zo goed?? Ook genoteerd, dank je!
Cindy de Wolf schreef:Ligt natuurlijk ook aan je smaak. Sleepy hollow, grimm, the 100, the walking dead.Ja, die hebben we geprobeerd, sleepy hollow, grimm en walking dead (en na 2 minuten uit gezet, we houden niet van dat soort eng
Designated survivor, erg goed!
Qua film vond ik the call erg heftig! Unstoppable.
Kaio schreef:Barrow...jajaIk word helemaal nieuwsgierig naar Modern Family![]()
![]()
Maar hier in DE lopen ze een paar seizoenen achter![]()
Ik was nu met prison break bezig, had ik nog niet gezien !
Boh wel iets wat ik leuk vind.
Ik vond Santa Clarita Diet ook wel humor, lekker echt flauw.
Maar niet ieder land heeft hetzelfde aanbod.
The walking dead, griim Enzo zijn ook leuk. Of persons of interest. Ik hou van bijna alles als het maar niet slappe lovestories zijn geloof ik![]()
Modern family is ook gewoon lekker fout
M@rina schreef:The Fall met stip op één. Twee seizoenen op Netflix, ik heb het derde seizoen gekeken op de BBCOh, vergeten te noteren, The Killing en The Bridge al gezien. Geweldig waren die. De rest genoteerd, super!
Docter Foster, een huisarts denkt dat haar man vreemd gaat, 6 delen en na de 1e denk je duurt dit 6 afleveringen, maar echt je vliegt er door heen.
Witineses: tweede seizoen nog beter dan het eerste
Hinterland
Marcella
The bletchley circle
Verder ben ik gek op Scandinavische detectives:
The Killing
The Bridge
Arne Dahl
Dicte
Frikjent
Mammon
The Cliff
Zo kan je wel ff vooruit
Lizzy schreef:Oh echt?? Zo goed?? Ook genoteerd, dank je!Ik vond 13 reasons ook echt de moeite waard.
Jantina schreef:Wij hebben al heel lang Netflix maar ik heb 1x een film en die hondenvlees docu gezien. Verder kijken de kids hier de tekenfilmpjes. Maar het is wel een idee om eens daar iets te kijken deze zomer! Ik lees ff mee. (Jaja wij liggen soms onder een steen...)En toch vind ik dat ook wel weer leuk, de oude disney films weer eens kijken
MillyMol schreef:Witness!!! Franse serie, twee seizoen. Nagelbijtertje!!Die tip krijgen we nou ook twee keer dus die staat ook in de top 5 op het lijstje
bloemetje schreef:Call the midwife vond ik heel mooi.Call the midwife staat er ook op, dank je!
Orange is the New Black nieuwe seizoen is mwoh vind ik.