Oh, dit klinkt boeiend, staat op de lijst.kakocavi schreef:Voor de diepere en meer controversiële human interest: Black Mirror. Elke aflevering is zijn eigen verhaal, thema is de clash tussen moderne technologie en de menselijke natuur.
Netflix, een nieuw rondje...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Netflix, een nieuw rondje...
Oh echt?? Zo goed?? Ook genoteerd, dank je!Pauline schreef:13 reasons why (de reden waarom ik Netflix heb).
Ja, die hebben we geprobeerd, sleepy hollow, grimm en walking dead (en na 2 minuten uit gezet, we houden niet van dat soort engCindy de Wolf schreef:Ligt natuurlijk ook aan je smaak. Sleepy hollow, grimm, the 100, the walking dead.
Designated survivor, erg goed!
Qua film vond ik the call erg heftig! Unstoppable.
Ik word helemaal nieuwsgierig naar Modern FamilyKaio schreef:Barrow...jaja![]()
![]()
Maar hier in DE lopen ze een paar seizoenen achter![]()
Ik was nu met prison break bezig, had ik nog niet gezien !
Boh wel iets wat ik leuk vind.
Ik vond Santa Clarita Diet ook wel humor, lekker echt flauw.
Maar niet ieder land heeft hetzelfde aanbod.
The walking dead, griim Enzo zijn ook leuk. Of persons of interest. Ik hou van bijna alles als het maar niet slappe lovestories zijn geloof ik![]()
Modern family is ook gewoon lekker fout
Horror gaat 'm niet worden maar thanks voor de tips!
Oh, vergeten te noteren, The Killing en The Bridge al gezien. Geweldig waren die. De rest genoteerd, super!M@rina schreef:The Fall met stip op één. Twee seizoenen op Netflix, ik heb het derde seizoen gekeken op de BBC
Docter Foster, een huisarts denkt dat haar man vreemd gaat, 6 delen en na de 1e denk je duurt dit 6 afleveringen, maar echt je vliegt er door heen.
Witineses: tweede seizoen nog beter dan het eerste
Hinterland
Marcella
The bletchley circle
Verder ben ik gek op Scandinavische detectives:
The Killing
The Bridge
Arne Dahl
Dicte
Frikjent
Mammon
The Cliff
Zo kan je wel ff vooruit
Ik vond 13 reasons ook echt de moeite waard.Lizzy schreef:Oh echt?? Zo goed?? Ook genoteerd, dank je!
Orange Is The New Black vond ik de eerste afleveringen erg leuk maar vanaf het deel met de kip vond ik het totaal geen inhoud meer hebben en ging ik me er heel erg aan irriteren. Nog even door blijven kijken maar uiteindelijk afgehaakt.
De serie waar ik echt verslaafd aan ben is Homeland. Ik heb alle seizoenen op TV gevolgd en vervolgens alle seizoenen op Netflix opnieuw bekeken
Edit: broadchurch is ook goed.
Wij hebben net Sons of Anarchy 'uit'. Ik heb er nog een beetje heimwee naar zelfs
het is ook allemaal zo realistisch met alle motorclubs hier in de omgeving. Deze week was er een foto opgedoken van iemand die door een 'club' mishandeld was, nou, dat had prima zo in de SoA kunnen zitten.
Better call Saul stond nu ook wel op de planning. Van modern family heb ik al veel afleveringen door elkaar gezien op de tv, maar wil ik ook nog wel eens vanaf het begin gaan kijken.
Better call Saul stond nu ook wel op de planning. Van modern family heb ik al veel afleveringen door elkaar gezien op de tv, maar wil ik ook nog wel eens vanaf het begin gaan kijken.
Wij hebben al heel lang Netflix maar ik heb 1x een film en die hondenvlees docu gezien. Verder kijken de kids hier de tekenfilmpjes. Maar het is wel een idee om eens daar iets te kijken deze zomer! Ik lees ff mee. (Jaja wij liggen soms onder een steen...)
En toch vind ik dat ook wel weer leuk, de oude disney films weer eens kijkenJantina schreef:Wij hebben al heel lang Netflix maar ik heb 1x een film en die hondenvlees docu gezien. Verder kijken de kids hier de tekenfilmpjes. Maar het is wel een idee om eens daar iets te kijken deze zomer! Ik lees ff mee. (Jaja wij liggen soms onder een steen...)
Outlander nog vergeten.....
Die tip krijgen we nou ook twee keer dus die staat ook in de top 5 op het lijstjeMillyMol schreef:Witness!!! Franse serie, twee seizoen. Nagelbijtertje!!
Call the midwife staat er ook op, dank je!bloemetje schreef:Call the midwife vond ik heel mooi.
Orange is the New Black nieuwe seizoen is mwoh vind ik.
Wat vonden jullie van het seizoen 5 van House of Cards???
Expanse als je van SF houdt. Maar deze raakt wel aan een mogelijk toekomstbeeld.
Ik vind Peaky Blinders een geweldige serie.
Seizoen 3 is net weer uit dus we hebben weer wat te kijken
Seizoen 3 is net weer uit dus we hebben weer wat te kijken