Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

smulpaap schreef:Er was Do-nacht dus (weer ) sprake van ademstilstand . Vandaar dat er twee ambulances kwamen
Ze ligt aan de monitor en de observaties zijn nu goed
Ze heeft ook reflux klachten
Straks komt de arts weer langs , ws mag ze morgen naar huis
En er staat voor a.s ma een afspraak bij de osteopaat , dit vind de arts in het z-huis voor nu ook verantwoord
Wat de artsen daar wel opvalt , en dat viel mij ook al op .... een hele strakke blik , een gespannen baby
Dus we hopen dat osteopathie gaat aanslaan , verder schijnt het AMC een goede spuugpoli te hebben
Wat een zorgen om het meiske, hopelijk mag ze inderdaad weer naar huis vandaag en komt er gauw duidelijkheid :-*
koekje schreef:Kak. Weer een telefoon uit mn handen laten kletteren. Deze keer op de grindtegels, dus de laatste reserve-iphone doet het ook niet meer. Ik ben alleen thuis.
Ohw, dat is niet fijn :-\ heb je wel huistelefoon oid? Want met een enthousiaste Bassie en Adriaan in de buik is dat wel een fijn idee....
Balen van de iphone :-\
Door koekje
Inge en Bono schreef:Ohw, dat is niet fijn :-\ heb je wel huistelefoon oid? Want met een enthousiaste Bassie en Adriaan in de buik is dat wel een fijn idee....
Balen van de iphone :-\
Nee. Ik heb wel 4 speelgoedtelefoons van Vera.
Had ik al verteld dat Bassie aan het indalen is en ik een snelle bevaller ben? Zowel Bassie als Adriaan liggen er momenteel niet goed voor om zonder medische hulp geboren te worden.
Ik kan overigens momenteel niet meer zelfstandig het erf af. Niet alleen vanwege mn postuur of formaat voeten en enkels, maar de boel ligt hier opengebroken.
*living on the edge* :cool:
Door eelke
Inge en Bono schreef:Geen best bereik daarmee, vrees ik ;D

Ik krijg gewoon plaatsvervangende stress :-\ Eelke, EELKE!! Lees je mee?? :o
*hoopt dat meneer Koekje gauw thuiskomt*
Ja ik lees mee! Ik heb al eens een hondenbevalling gedaan dus Koek kan me pb'en als het moet hoor!
Door eelke
koekje schreef:En een meervoudige kikkerbevalling!
Vroedvrouw Eelke, voor al uw baringen :biggrin2:
Oh ja, dat waren er zeker 200 :cool:

Nahhh komt goed joh! Ik kijk ook wel eens dokter Pol, dus met mij zit je gebakken. Hoppa, ff een touwtje om de babypootjes en trekken maar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door