Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Er was Do-nacht dus (weer ) sprake van ademstilstand . Vandaar dat er twee ambulances kwamenWat een zorgen om het meiske, hopelijk mag ze inderdaad weer naar huis vandaag en komt er gauw duidelijkheid
Ze ligt aan de monitor en de observaties zijn nu goed
Ze heeft ook reflux klachten
Straks komt de arts weer langs , ws mag ze morgen naar huis
En er staat voor a.s ma een afspraak bij de osteopaat , dit vind de arts in het z-huis voor nu ook verantwoord
Wat de artsen daar wel opvalt , en dat viel mij ook al op .... een hele strakke blik , een gespannen baby
Dus we hopen dat osteopathie gaat aanslaan , verder schijnt het AMC een goede spuugpoli te hebben
koekje schreef:Kak. Weer een telefoon uit mn handen laten kletteren. Deze keer op de grindtegels, dus de laatste reserve-iphone doet het ook niet meer. Ik ben alleen thuis.Ohw, dat is niet fijn
Inge en Bono schreef:Ohw, dat is niet fijnNee. Ik heb wel 4 speelgoedtelefoons van Vera.heb je wel huistelefoon oid? Want met een enthousiaste Bassie en Adriaan in de buik is dat wel een fijn idee....
Balen van de iphone
kira schreef:Een spaniel. Moeders is 16 kilo dus voor ons is dit een mini newfoundlander.Leuk!!
Inge en Bono schreef:Geen best bereik daarmee, vrees ikJa ik lees mee! Ik heb al eens een hondenbevalling gedaan dus Koek kan me pb'en als het moet hoor!![]()
Ik krijg gewoon plaatsvervangende stressEelke, EELKE!! Lees je mee??
![]()
*hoopt dat meneer Koekje gauw thuiskomt*
koekje schreef:En een meervoudige kikkerbevalling!Oh ja, dat waren er zeker 200
Vroedvrouw Eelke, voor al uw baringen
Kim_S schreef:Ik ben erg benieuwd naar de open-baringenIs dat een ander woord voor totaalruptuur?