Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Sterkte Koek!

Eigen klaag: Door vl gisteren vroeg naar bed gegaan. Echter was ik pas laat klaar met werk dus nauwelijks ontspannen en dus nog onrustig in mijn hoofd met als gevolg dat ik later sliep dan normaal (2 uur wakker gelegen ::) ). Vanmorgen ook alweer enorm vroeg wakker met flinke koppijn waardoor ik niet meer kon slapen. Heb maar een boek gepakt (voordeel dat het al zo vroeg licht is) en nog even in bed liggen lezen ipv mij te ergeren aan het feit dat ik niet meer kon slapen. Daardoor maar iets van 4 uurtjes geslapen en nu dus enorm moe...... Zou willen dat ik vrij kon nemen en vroeg naar huis maar zit vandaag op locatie bij een klant ::)
Door eelke
Er zit een vogel in mijn huis. Denk ik. Ik zag hem onder de bank vliegen, en Joep ligt daar nu nog heel attent te doen. Maar mijn gekookte eitjes waren net klaar, dus die eet ik eerst maar. Zo eens met de zaklamp onder de bank loeren, want ik moet straks weg en de combi Joep + Vogel in een kamer lijkt me niet heel relaxt.

Gelukkig heb ik er inmiddels ervaring mee. Pffft, die vogels komen hier langs alle kanten binnen altijd!
Door Too
Joh wat moeten al die vogels binnen, zijn t jonge onbenullen? Catoo staat al klaar om je te komen helpen :biggrin2:
Door Too
Wachten op pakjes is ook naadje hoor..
Nu zit ik met allerlei ingewikkelde dilemma's...ketjap met tht 2014 bewaren of niet, hoeveel bussen poedersuiker heb je in 1leven nodig , wat zijn echt de handigste koelkastbakjes, vieze balsamico..weg of niet, ga ik ooit nog echte suiker gebruiken en zijn dat dan klonten of de papieren zak enzovoort enzoverder

En dat zijn pas de overpeinzingen bij 2 planken ;D
Ik heb wat 'achterstallig onderhoud'
Door Eef+Stippels
Sterkte koekje!

Too schreef:Wachten op pakjes is ook naadje hoor..
Nu zit ik met allerlei ingewikkelde dilemma's...ketjap met tht 2014 bewaren of niet, hoeveel bussen poedersuiker heb je in 1leven nodig , wat zijn echt de handigste koelkastbakjes, vieze balsamico..weg of niet, ga ik ooit nog echte suiker gebruiken en zijn dat dan klonten of de papieren zak enzovoort enzoverder

En dat zijn pas de overpeinzingen bij 2 planken ;D
Ik heb wat 'achterstallig onderhoud'
- Ketjap van 2014 weg
- 1 bus poedersuiker per 1 a 2 jaar
- Koelkastbakjes van de Ikea, van glas met een kunststof deksel (FÖRTROLIG), ovenvast en kan in de vriezer
- Balsamico weg als je het vies vindt
- Echte suiker bewaren voor bezoek dat het wel gebruikt. In de papieren zak, anders moet men steeds met de vingers in de klonten :biggrin2:
Nog meer overpeinzingen? :cool:
Door eelke
Too schreef:Joh wat moeten al die vogels binnen, zijn t jonge onbenullen? Catoo staat al klaar om je te komen helpen :biggrin2:
Jaaa geen idee! Ze komen zelfs via de schoorsteen de houtkachel in gevallen als die uit staat. Tactiek is, raam open en alle gordijnen behalve daar dicht, dan vliegen ze naar het ligt. Ik denk inderdaad dat dit een jonge mus was, want hij of zij deed er wel even over om de vensterbank op te vliegen, heel goed leek ie dat nog niet te kunnen.

Maar het is gelukt dus. Moest m wel een tik tegen de billetjes aangeven met een bezemsteel want hij wilde niet het hoekje achter de bank uit. Arm ding.
Door Too
Eef+doggies schreef:Sterkte koekje!

- Ketjap van 2014 weg
- 1 bus poedersuiker per 1 a 2 jaar
- Koelkastbakjes van de Ikea, van glas met een kunststof deksel (FÖRTROLIG), ovenvast en kan in de vriezer
- Balsamico weg als je het vies vindt
- Echte suiker bewaren voor bezoek dat het wel gebruikt. In de papieren zak, anders moet men steeds met de vingers in de klonten :biggrin2:
Nog meer overpeinzingen? :cool:
;D ;D
We zitten op 1 lijn hoor inmiddels hele stapel groezelige bakjes voor ' je weet maar nooit' in de zak (en nog te veel terug de kast in)
,Bak met kruiden nagelopen: klonten, zonder geur , nooit gebruikt liggen in de zak naast 2bussen poedersuiker, 2potten stroop, wit uitgeslagen choco vlokken uit t jaar nul etcetc
Pasta, rijst, wraps, staan klaar voor de buuf (ja ik heb de datum bekeken ::) ) ooit vond ik t fijn voorraad te hebben nu heb ik graag legere planken.
Roestige springvorm zonder bodem..... Iemand belangstelling ? ;D

Pakje is bezorgd, vlees paste precies in de vries... k ga nog even naar buiten!
Door Too
Ooooo en ik hoop dat ik de pepermolen ergens tegenkom..we hebben heul veul korrels
Door Kaela
Vandaag zei de fysio krrrrrak. En volgende week zegt ie prrrrrrik. Hopelijk dan van mijn hoofdpijn af! Ik zal ondertussen ook maar eens wat braver gaan eten, want dat helpt vast ook niet echt mee...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door