Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef:Wachten op pakjes is ook naadje hoor..- Ketjap van 2014 weg
Nu zit ik met allerlei ingewikkelde dilemma's...ketjap met tht 2014 bewaren of niet, hoeveel bussen poedersuiker heb je in 1leven nodig , wat zijn echt de handigste koelkastbakjes, vieze balsamico..weg of niet, ga ik ooit nog echte suiker gebruiken en zijn dat dan klonten of de papieren zak enzovoort enzoverder
En dat zijn pas de overpeinzingen bij 2 planken![]()
Ik heb wat 'achterstallig onderhoud'
Too schreef:Joh wat moeten al die vogels binnen, zijn t jonge onbenullen? Catoo staat al klaar om je te komen helpenJaaa geen idee! Ze komen zelfs via de schoorsteen de houtkachel in gevallen als die uit staat. Tactiek is, raam open en alle gordijnen behalve daar dicht, dan vliegen ze naar het ligt. Ik denk inderdaad dat dit een jonge mus was, want hij of zij deed er wel even over om de vensterbank op te vliegen, heel goed leek ie dat nog niet te kunnen.
Eef+doggies schreef:Sterkte koekje!
- Ketjap van 2014 weg
- 1 bus poedersuiker per 1 a 2 jaar
- Koelkastbakjes van de Ikea, van glas met een kunststof deksel (FÖRTROLIG), ovenvast en kan in de vriezer
- Balsamico weg als je het vies vindt
- Echte suiker bewaren voor bezoek dat het wel gebruikt. In de papieren zak, anders moet men steeds met de vingers in de klonten![]()
Nog meer overpeinzingen?