Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Spikkelneus schreef:Weet je zeker dat het de tanninen zijn? Vaak is het ook sulfiet wat hoofdpijn veroorzaakt (bij mij wel in elk geval). Biologische wijnen bevatten geen sulfiet - misschien toch eens proberen?
Zeker weten. Want biologische rode wijn gaat ook niet goed. Als een wijn heel weinig tannine heeft, kan ik daar een klein glaasje van drinken zonder dat er problemen ontstaan, maar die zijn veel minder lekker. Een rode wijn met stevig aanwezige tannine, dan hoef ik maar een slokje te nemen en voel ik heel snel 'Dat is niet okay'. En sulfiet zit ook in witte wijn en daar heb ik echt geen enkel probleem mee. Gelukkig zijn daar ook veel heel smakelijke van.

Een heeel klein beetje tannine gaat dus goed, maar meer moet het niet worden. Net als gluten, in gewone hoeveelheden gaat dat prima, maar brood waar extra gluten aan toegevoegd zijn - geldt bijna voor elk brood dat in Nederland te koop is uitgezonderd de natuurvoedingswinkels, dat gaat snel heel erg mis.

Edit: euh, van gluten krijg ik geen migraine, maar heel andere klachten die ik dan zou willen ruilen voor een stevige migraine...
Door Kaio
:censored2: :rant: en nog een hoop vloekwoorden. Wederom moet die k- bak van mij naar de garage, iedere keer heeft dat ding iets. Ik heb een 2e wagen om als ml weg is de hele week( best vaak ) , iets met de honden te kunnen doen en naar da te kunnen, en zelf ergens heen te kunnen al is het boodschappen doen.
Maar eh iedere keer heeft dat ding iets nu weer motor fehler moet naar garage staat in boekkie ( hij reed gewoon). Stoom komt me uit de oren onderhand. ( oja Leasebak van zelfde merk staat ook al bij garage, wederom wegens zijn special feature stop de motor tijdens rijden )
Goed adem adem in uit, naar garage maar weer.
Denk dat ik mijn rustig aan begin sporten na de vakantie vandaag ga vervangen door een beuk sessie, heb aardig wat adrenaline die ik in kan zetten >:(

Hehe zo lucht iets op :P
Door src_esther
Kaio schreef:Dat wordt dus een nieuwe auto zoeken :-X :-X :-X
Dan heb je het met recht een k- bak genoemd. Balen. Veel succes (en plezier?) met het uitzoeken van een nieuwe tuut.
Door Kaio
Komt ook doordat ik met deze diesel te weinig rij. :-X Dan moet ik hem wrslijk toch nog ff oplappen omdat dat het rendabelst is, naast motorproblemen is het slot van de motorkap ook nog eens stuk!
En dan op zoek naar een andere. Zou het liefst een caddy of zo willen maar die zijn te duur :(
Door jasmijn
Lekker goore dag gehad vandaag :-X

Eerst grijp ik in de kattenstrond tijdens het tuinieren :puke:
En dan na het schoonmaken van mijn slipers waar het ook aan zat gooi ik het sponge weg in prullenbak buiten ontdek ik dat die vol met maden zit omdat mijn schoonouders er eten in hadden gedaan :puke: :puke:

Mijn schoonmoeder heeft het nu wel begrepen dat dat niet de bedoeling was, ze vind vliegen verschrikkelijk vies dus dit was een nachtmerrie die uit kwam :P
Wie niet horen wil moet maar "voelen"

Helaas was ik de genen die het schoon mocht maken ::)
Door Eef+Stippels
Bij Xindy zijn dinsdag 3 ondertandjes getrokken. Ze is weer helemaal goed te pas, dus ik was nogal verbaasd toen ik in haar mond keek omdat er een vieze geur uit kwam. Ziet er niet goed uit :(
Morgen weer terug naar de da.
Door Border Bandit
Eef, beterschap voor Xindy.
Kan de dierenarts haar helpen?

Mijn klachtje: ik heb het koud!

s'Nachts gooi ik alles open en overdag hermetisch dicht. Het is zo koel binnen dat ik het koud heb in alleen mijn T-shirt. :biggrin2:
Door koekje
Ik heb het echt even helemaal gehad met de zere voeten, stikken als ik wil gaan liggen, jeuk overal, dat alles stinkt, etc.
Door Kim_S
koekje schreef:Ik heb het echt even helemaal gehad met de zere voeten, stikken als ik wil gaan liggen, jeuk overal, dat alles stinkt, etc.
Je krijgt er zo veel voor terug!! :P

Knuffel voor al het ongemak :-*
Door jasmijn
koekje schreef:Ik heb het echt even helemaal gehad met de zere voeten, stikken als ik wil gaan liggen, jeuk overal, dat alles stinkt, etc.
Sterkte koek, ik vond het al zwaar met 1 kan me voorstellen dat 2 zo veel zwaarder is :-X
Door eelke
Kan ik me helemaal wat bij voorstellen, gelukkig wordt het komende week niet meer zo heel warm, ik hoop dat dat scheelt.

Hier: HOOIKOORTS. Bloeddoorlopen ogen, snot, en jeuk aan gehemelte en buis van Eustachius. En daar kun je niet bij om te krauwen ofzo ::) verder uiteraard een kei charmant gezicht ook.
Door Eef+Stippels
Border Bandit schreef:Eef, beterschap voor Xindy.
Kan de dierenarts haar helpen?

Mijn klachtje: ik heb het koud!

s'Nachts gooi ik alles open en overdag hermetisch dicht. Het is zo koel binnen dat ik het koud heb in alleen mijn T-shirt. :biggrin2:
Dankjewel :)
De hechtingen bleken losgekomen te zijn. Xindy heeft ab gekregen en daarmee moet het goedkomen. Gelukkig is ze goed te pas.
Bella kreeg gisteren ineens allemaal pusteltjes in haar liezen, dus zij ook mee naar de da. Zij zit nu ook aan een ab kuur, haar castratie van dinsdag as moest ik afzeggen..

Ik heb het ' s avonds ook koud in alleen een shirt ;D
Door Border Bandit
Eef, fijn om te lezen dat het met Xindy goed komt.
Tje, zeg, die pusteltjes. Zou het door de warmte komen? Beetje broeierig in de liezen?
Nou, veel beterschap voor de dames! :-*

Oh, die hooikoorts, wat lijkt me dat frustrerend zeg!
Ik ben er niet bekend mee, maar moet de laatste tijd veel niezen als ik buiten ben. Misschien dat dat aangeeft dat het wel heel erg is nu?
Veel sterkte voor de hooikoortsmensen!! :bigarmhug:

O jee, ik heb geen klachtje. :-\ :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door