Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
- pien - schreef:Kom voor jezelf op! Jij weet wat je voelt...ik hoop dat het lukt :-*
Dankje, nog niet zo makkelijk voor iemand die gewend is om zichzelf altijd weg te cijferen :-[
Door Siberienne
dinky89 schreef:Dankje, nog niet zo makkelijk voor iemand die gewend is om zichzelf altijd weg te cijferen :-[
Een van mijn 'au' momenten toen ik de boeken van Brene Brown las en deze zin tegen kwam;
IMG_0301.PNG
IMG_0301.PNG (550.2 KiB) 2943 keer bekeken
Oftewel; hou vol en kies wat goed is voor jou, je bent het waard!
En zonder duidelijke grenzen dreigt het gevaar van verontgelijktheid, van het gevoel dat je onrecht aangedaan is, en dat is op lange termijn zo'n energie slurper. Je wil niet weten wat mij dat aan negatieve emoties heeft gekost.

Dusse, knuffel en houdt moed en kom voor jezelf op!
Door Siberienne
frodo quin schreef::rant: Mannen zijn klootzakken! Waarom val ik in godsnaam niet op vrouwen? :(
Sterkte. Kweenie wat er gebeurd is maar klinkt niet fijn...
Twee voor jou:
IMG_0303.JPG
IMG_0303.JPG (48.38 KiB) 2942 keer bekeken
IMG_0304.JPG
IMG_0304.JPG (67.5 KiB) 2942 keer bekeken
Door patt
frodo quin schreef::rant: Mannen zijn klootzakken! Waarom val ik in godsnaam niet op vrouwen? :(

Qua ellende ontloopt dat elkaar niets ;) Beter exemplaar kiezen :)
Door *Gabriëlle*
Bella de fytomix niet wil eten en Biggles zijn kwartel niet, zelfs niet nadat ik het gemixt heb met hun favoriete stinkblik >:( .

Ik alles op de grond heb gezet en nu de kat de fytomix aan het eten is en de hond de kwartel ::) .
Door Too
*Gabriëlle* schreef:Bella de fytomix niet wil eten en Biggles zijn kwartel niet, zelfs niet nadat ik het gemixt heb met hun favoriete stinkblik >:( .

Ik alles op de grond heb gezet en nu de kat de fytomix aan het eten is en de hond de kwartel ::) .

>:(

;D ;D ;D
Door frodo quin
Siberienne schreef:Sterkte. Kweenie wat er gebeurd is maar klinkt niet fijn...
Twee voor jou:

IMG_0303.JPG

IMG_0304.JPG
Bedankt. Grappig zijn ze iig :)
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:Wat enorm fijn dat ze terug is!

OT: voel me nu al opgebrand terwijl de week net is begonnen :-\ hopelijk weet ik dat morgen tijdens gesprek op werk duidelijk aan te kaarten en wordt het niet afgedaan met 'dat heeft iedereen wel eens' zoals 2 weken terug.
:bigarmhug: :bigarmhug:

Hoe is het vandaag gegaan?
Door Eef+Stippels
Balen :(
:bigarmhug:

De Minions weten waar ze het over hebben :biggrin2:
Door frodo quin
patt schreef:Qua ellende ontloopt dat elkaar niets ;) Beter exemplaar kiezen :)
Bah, nederlandstalige vrouwen begrijpen ten minste Nederlands. Alhoewel, hij ook, maar niet als ik het zeg. Zegt een vriendin van hem exact hetzelfde over de situatie tussen hem en mij en dan snapt hij het ineens wel. Al is het twee dagen later al vergeten. Zou mij niet verbazen als hij één der dezen mijn naam vergeet.

En beter kiezen, tja, was de liefste man die ik ooit heb leren kennen, de eerste die ik na 15 jaar weer durfde vertrouwen en na enkele maanden draait hij als de wind.
Door frodo quin
Kuikuhnek schreef:Kleine aanvulling, bijna alle mannen ...................... ;)
Klopt er zijn uitzonderingen, maar die die ik ken zijn jammer genoeg bezet ;)
Door dinky89
Eef+doggies schreef::bigarmhug: :bigarmhug:

Hoe is het vandaag gegaan?
Bedankt voor het vragen :)
Was een goed gesprek waarbij ik het idee had serieus te worden genomen.
Over 2 weken weer gesprek om te kijken hoe het dan gaat en de ruimte gekregen om 'gewoon' een dag vrij te nemen want 'werk is maar werk' ;)

Om het nog wel OT te houden, heb maandag nog wel training te geven waarvoor presentatie nog afgerond moet worden. Maar dat komt zondag ofzo wel ::) neem ik andere dag wel vrij ;)
Door Kuikuhnek
Een NL alert sturen, meerdere, dat ik niet naar A'dam moet komen want het is vol.
Los van het feit dat ik niks om voetbal geef en al helemaal niet naar 020 wil, welke gek verzint dit.
Ik werk zelf bij de politie maar je moet toch volslagen gek zijn om een alert te sturen die eigenlijk is gemaakt om je te waarschuwen bij een levensbedreigende situatie qua gezondheid, noodweer of terreur. En dan de dag nadat er in Engeland een aanslag geweest is. Iemand heeft hier zitten slapen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door