- pien - schreef:Kom voor jezelf op! Jij weet wat je voelt...ik hoop dat het luktDankje, nog niet zo makkelijk voor iemand die gewend is om zichzelf altijd weg te cijferen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:Kom voor jezelf op! Jij weet wat je voelt...ik hoop dat het luktDankje, nog niet zo makkelijk voor iemand die gewend is om zichzelf altijd weg te cijferen
dinky89 schreef:Dankje, nog niet zo makkelijk voor iemand die gewend is om zichzelf altijd weg te cijferenEen van mijn 'au' momenten toen ik de boeken van Brene Brown las en deze zin tegen kwam;
frodo quin schreef:Sterkte. Kweenie wat er gebeurd is maar klinkt niet fijn...Mannen zijn klootzakken! Waarom val ik in godsnaam niet op vrouwen?
frodo quin schreef:Mannen zijn klootzakken! Waarom val ik in godsnaam niet op vrouwen?
*Gabriëlle* schreef:Bella de fytomix niet wil eten en Biggles zijn kwartel niet, zelfs niet nadat ik het gemixt heb met hun favoriete stinkblik.
Ik alles op de grond heb gezet en nu de kat de fytomix aan het eten is en de hond de kwartel.
Siberienne schreef:Sterkte. Kweenie wat er gebeurd is maar klinkt niet fijn...Bedankt. Grappig zijn ze iig
Twee voor jou:
IMG_0303.JPG
IMG_0304.JPG
dinky89 schreef:Wat enorm fijn dat ze terug is!
OT: voel me nu al opgebrand terwijl de week net is begonnenhopelijk weet ik dat morgen tijdens gesprek op werk duidelijk aan te kaarten en wordt het niet afgedaan met 'dat heeft iedereen wel eens' zoals 2 weken terug.
frodo quin schreef:BalenMannen zijn klootzakken! Waarom val ik in godsnaam niet op vrouwen?
patt schreef:Qua ellende ontloopt dat elkaar nietsBah, nederlandstalige vrouwen begrijpen ten minste Nederlands. Alhoewel, hij ook, maar niet als ik het zeg. Zegt een vriendin van hem exact hetzelfde over de situatie tussen hem en mij en dan snapt hij het ineens wel. Al is het twee dagen later al vergeten. Zou mij niet verbazen als hij één der dezen mijn naam vergeet.Beter exemplaar kiezen
Kuikuhnek schreef:Kleine aanvulling, bijna alle mannen ......................Klopt er zijn uitzonderingen, maar die die ik ken zijn jammer genoeg bezet
Eef+doggies schreef:Bedankt voor het vragen![]()
![]()
Hoe is het vandaag gegaan?