Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Baby zwaantjes voor ons huisFoto?
hannabelgje schreef:Foto?Ja . Als dat mogelijk is . Dat zou wel heel leuk zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Foto?Ik zal zien dat ik er foto van kan maken op korte termijn ;-)
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kim_S schreef:Vandaag nestbeoordeling gehad op de fokkersdag van de NVSW. Atz had een mooi rapport!Met recht dat je naast je schoenen loopt hoor!
*Loopt naast schoenen*
Kim_S schreef:Vandaag nestbeoordeling gehad op de fokkersdag van de NVSW. Atz had een mooi rapport!Mooi hoor!!
*Loopt naast schoenen*
image.jpeg
Eef+doggies schreef:Mooi hoor!!Er zijn dierenartsen die voor langere tijd aftekenen obv oa de titeruitslag.![]()
Wat goed dat Atz nog steeds niet gevaccineerd hoeft te worden!
Hoe weten ze dat je pas over 2 jaar weer hoeft te titeren? Ik doe elk jaar (vaccicheck)... Maar als dat helemaal niet hoeft![]()
@Dinky, ik wil ook wel een foto van de zwaantjes zien!!![]()
@Hanna, wat lief van je nichtje!
pluk schreef:Er zijn dierenartsen die voor langere tijd aftekenen obv oa de titeruitslag.Hij is geënt met 7 weken voor alles tegelijk. Daarna getiterd met 17 weken, parvo en leverziekte waren hoog, hondenziekte vrij laag maar wel een stipje. Advies was toen niet enten en op 1 jaar weer titeren. Dat hebben we nu gedaan, en de stipjes waren echt precies hetzelfde als met 17 weken. Hierdoor vond Froukje Seip dat het veilig is om te zeggen dat we over 2 jaar weer kunnen titeren. Langere tijd ertussen durfde ze niet aan, omdat het stipje voor hondenziekte minimaal is.
Tannetje heeft Scott bijvoorbeeld afgetekend voor 6 jaar de laatste keer.
Er is een Fb groep die een lijst heeft met dierenartsen die al voor meerdere jaren aftekenen.
Verder +1 voor de foto van de zwaantjes!