Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Na een paar drukke en vermoeiende dagen even vijf minuten tijd om caviatv te kijken. Ik ben nog steeds verliefd op mijn kleine blootjes. Ze zijn geweldig. En ze hebben de twee oude taartjes ook weer wat jeugdiger gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
Leuk Hanna! Altijd fijn om je oudjes op te zien fleuren en de jeugd te zien genieten!

Ik heb een super gave foto workshop gehad, met erg leuk resultaat. Weet niet of ik de foto's online mag zetten, maar ik denk dat ik hetzelfde ook voor elkaar moet kunnen krijgen, dus hopelijk tzt vergelijkbare kiekjes van Oscar.
Door dinky89
hannabelgje schreef:Foto?

Ik zal zien dat ik er foto van kan maken op korte termijn ;-)

Vandaag gezellig met mijn ouders naar wildlands geweest. Erg mooi park geworden :)
Daarna nog even door het oude park gelopen. Erg bijzonder om langs de lege verblijven te lopen (en nog precies te weten wat waar zat). Daarna bedachten we welke dieren er allemaal nu niet meer waren.
Door Kim_S
Vandaag nestbeoordeling gehad op de fokkersdag van de NVSW. Atz had een mooi rapport!
*Loopt naast schoenen*
image.jpeg
image.jpeg (1.82 MiB) 1928 keer bekeken
Door Kim_S
En als klap op de vuurpijl; Atz is vandaag getiterd door Froukje Seip, en hoeft pas over 2 jaar weer getiterd te worden.
En dat met maar 1 (volledige cocktail-) enting op de leeftijd van 7 weken! Zoooo blij mee!! :D
Door hannabelgje
Terwijl ik mijn laatste Franse toetsen zat te maken heeft mijn nichtje vanmiddag mijn auto van binnen en buiten volledig schoongemaakt. Woensdag moet hij naar de garage en ik had er zelf vantevoren geen tijd meer voor. Super fijn dat het gedaan is. Ze heeft er uiteraard ook een zakcentje aan over gehouden.
Ook alvast leuke cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag. Twee makkelijke moestuinrasters. Gedaan met de irritante touwtjes die steeds loslaten. Een mini komkommerplant, maisplantjes en een gek plantje (groene ananzskers ofzoiets). En een halve ereader die ik al in gebruik had na het overlijden van mijn kobo touch. Mijn oudste nichtje had nog een cavia voor mij gemaakt met van die strijkkralen en een hartje met een H erin. De cavia krijgt een plaatsje bij de cavia's.

Door Charlie Angel
Kim_S schreef:Vandaag nestbeoordeling gehad op de fokkersdag van de NVSW. Atz had een mooi rapport!
*Loopt naast schoenen*
image.jpeg
Met recht dat je naast je schoenen loopt hoor!

En die titer is ook fijn zeg, kan je nagaan hoeveel overbodige entingen hij anders zou krijgen!
Door Eef+Stippels
Kim_S schreef:Vandaag nestbeoordeling gehad op de fokkersdag van de NVSW. Atz had een mooi rapport!
*Loopt naast schoenen*
image.jpeg
Mooi hoor!! :D

Wat goed dat Atz nog steeds niet gevaccineerd hoeft te worden!
Hoe weten ze dat je pas over 2 jaar weer hoeft te titeren? Ik doe elk jaar (vaccicheck)... Maar als dat helemaal niet hoeft :???:

@Dinky, ik wil ook wel een foto van de zwaantjes zien!! :D

@Hanna, wat lief van je nichtje!
Door Kaio
Alles mega fijn met Atz!

Hier ook een mooie ochtend :D
IMG_0036.JPG
IMG_0036.JPG (3.31 MiB) 1840 keer bekeken
IMG_0027.JPG
IMG_0027.JPG (4.32 MiB) 1840 keer bekeken
Door pluk
Eef+doggies schreef:Mooi hoor!! :D

Wat goed dat Atz nog steeds niet gevaccineerd hoeft te worden!
Hoe weten ze dat je pas over 2 jaar weer hoeft te titeren? Ik doe elk jaar (vaccicheck)... Maar als dat helemaal niet hoeft :???:

@Dinky, ik wil ook wel een foto van de zwaantjes zien!! :D

@Hanna, wat lief van je nichtje!
Er zijn dierenartsen die voor langere tijd aftekenen obv oa de titeruitslag.
Tannetje heeft Scott bijvoorbeeld afgetekend voor 6 jaar de laatste keer.
Er is een Fb groep die een lijst heeft met dierenartsen die al voor meerdere jaren aftekenen.

Verder +1 voor de foto van de zwaantjes!
Door Kim_S
pluk schreef:Er zijn dierenartsen die voor langere tijd aftekenen obv oa de titeruitslag.
Tannetje heeft Scott bijvoorbeeld afgetekend voor 6 jaar de laatste keer.
Er is een Fb groep die een lijst heeft met dierenartsen die al voor meerdere jaren aftekenen.

Verder +1 voor de foto van de zwaantjes!
Hij is geënt met 7 weken voor alles tegelijk. Daarna getiterd met 17 weken, parvo en leverziekte waren hoog, hondenziekte vrij laag maar wel een stipje. Advies was toen niet enten en op 1 jaar weer titeren. Dat hebben we nu gedaan, en de stipjes waren echt precies hetzelfde als met 17 weken. Hierdoor vond Froukje Seip dat het veilig is om te zeggen dat we over 2 jaar weer kunnen titeren. Langere tijd ertussen durfde ze niet aan, omdat het stipje voor hondenziekte minimaal is.

Maar ik vind het gewoon helemaal gaaf dat mijn pupsel maar 1x geënt is in zijn leventje. Zou toch fantastisch zijn als hij nou nooit meer geënt hoeft te worden :)
Door Border Bandit
Wat een fijne berichten allemaal! :)

Daarbij valt mijn geluksmomentje een beetje in het niet, maar ik was er toch wel heel erg blij mee:

Ik heb een hele fijne droom gehad over mijn eerste hond (6 jaar geleden overleden). Hij was er weer en we hadden het zó fijn samen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door