Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
95% Viscose
5% Elastane

Het is nog best een dikke stof. En echt een wikkeljurk (maar gelukkig wel vastgestikt anders blijven de boobs niet binnen) want een dubbele stof aan de onderkant.

Ehh Kaio, wat is het?
Door Kaio
Dus soepel zijdeachtig katoen met een beetje rek ?
Dus geen zweetstofje.
Haha nee uitfloepende boobs moeten we niet hebben

Het is een smartwatch, met GPS tracking, hartslag meting en muziek ( die ik kan gebruiken als mijn bt hoofdtelefoon ook binnen is )
Oja tijd geeft ie ook aan, stopwatch, compass etc. activiteiten ed.
En te koppelen met apps. En hij is roze :D
Door eelke
Kaio schreef:Dus soepel zijdeachtig katoen met een beetje rek ?
Dus geen zweetstofje.
Haha nee uitfloepende boobs moeten we niet hebben

Het is een smartwatch, met GPS tracking, hartslag meting en muziek ( die ik kan gebruiken als mijn bt hoofdtelefoon ook binnen is )
Oja tijd geeft ie ook aan, stopwatch, compass etc. activiteiten ed.
En te koppelen met apps. En hij is roze :D

Ja.

En aha. bluetooth verbinding met je hoofdtelefoon? Kek hoor. Ik vind roze niks maar kan me je blijheid voorstellen!
Door Kaio
eelke schreef:Ja.

En aha. bluetooth verbinding met je hoofdtelefoon? Kek hoor. Ik vind roze niks maar kan me je blijheid voorstellen!
kan ook maar bedoel het horloge met koptelefoon, hoef ik niet altijd die zware foon mee :biggrin2: Of weer opstarten als ie weer een crashed
Door eelke
Kaio schreef:kan ook maar bedoel het horloge met koptelefoon, hoef ik niet altijd die zware foon mee :biggrin2:
Ja maar dat horloge kun je dus zonder draadje muziek laten afspelen op je hoofdtelefoon? Dat lijkt me nou inderdaad handig!

En zit er ook iets van sos ofzo op? Dat lijkt me dan fijn als je je telefoon thuis laat, en je verzwikt ergens je enkel ofzo.
Door Kaio
eelke schreef:Ja maar dat horloge kun je dus zonder draadje muziek laten afspelen op je hoofdtelefoon? Dat lijkt me nou inderdaad handig!

En zit er ook iets van sos ofzo op? Dat lijkt me dan fijn als je je telefoon thuis laat, en je verzwikt ergens je enkel ofzo.
Ja handig he.
Dat laatste weet ik dus nog niet, zou idd wel handig zijn. Maar goed , heel vaak is er sowieso niemand thuis ....Dus tja hinken, ook goed voor de conditie ::)
Door Kaela
He wat leuk, ik heb eenzelfde (variant erop?) in het zwart. Werkt hartstikke fijn, al gebruik ik de muziek niet. Ik loop graag zonder muziek, juist om even de focus op mezelf en mijn omgeving en het hier-en-nu te hebben. Roze is kek!

Hier niet in het bijzonder een geluksmomentje. Maar net wel even lekker met de beestjes in de tuin gezeten en das toch een heel fijn geluksmomentje. En een lekker middagdutje gedaan, dat is een enorm geluksmoment!
Door Siberienne
Spikkelneus schreef:Deze twee!
Het is wel een geluksmomentje hoor, want ik heb alleen maar ouwe troep en over 3 weken gaan we op vakantie, dus een nieuw jurkje (of 2) moet wel kunnen.
Nadeel is dat ik thuis altijd in de moestuin aan het wroeten ben of met de honden op stap, dus dat leent zich niet echt voor jurkjes ::)

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... it-stripes

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -rumba-red

Ooooh wat een leuke jurkjes! Ik heb vorig jaar een jurkje van dat merk gekocht, echt wel mooi afgewerkt en blijft goed. Ik heb ze naar het werk aan :)

Die van jou is ook mooi Eelke!

Smashed lemon is trouwens ook zo'n gaaf merk, kennen jullie dat ook? Mijn zus appte mij afgelopen weekend deze site: http://www.ohjackie.nl/jurken/Smashed-L ... bird-dress

Ben zwaar in de verleiding maar heb me ingehouden :biggrin2:
Door dinky89
Een hele vriendelijke behulpzame mail ontvangen van hotel waar mijn ouders heen gaan om zogenaamd oerrock te ontvluchten (maar volgens mij gaan ze daar gewoon 30 jaar huwelijk vieren ::) ). Ik en mijn zusje zijn nu dus verrassing voor ze bij aankomst in het hotel aan het bekokstoven :cool:
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:Een hele vriendelijke behulpzame mail ontvangen van hotel waar mijn ouders heen gaan om zogenaamd oerrock te ontvluchten (maar volgens mij gaan ze daar gewoon 30 jaar huwelijk vieren ::) ). Ik en mijn zusje zijn nu dus verrassing voor ze bij aankomst in het hotel aan het bekokstoven :cool:
Leuk! :D
Door smulpaap
Geluksmomentje van de kleine draak ..... een Duitse Herder rug ligt werkelijk zalig :biggrin2:
Ik had helaas geen camera mee , het was zo komisch en lief , die twee samen
Nadat de Herder en de draak hadden gespeeld en gegraven hadden ze het toch wel warm gekregen
Dus dan ga je relaxen , en omdat de draak vriendje Herder zo lief vind wilde ze vooral dicht bij haar geliefde in de buurt blijven :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Tijdens het honden uitlaten daarnet een eland gezien! Ze (het was een koe) lag lekker op een veldje zo'n honderd meter van de weg af, aan de andere kant van een groter veld op een strategisch plekje, want het ligt een beetje in een kom, zodat ze vanaf de weg maar gedurende een meter of tien te zien is. Zij keek naar mij en ik naar haar (heb altijd een verrekijker bij me, dus ik kon haar goed zien). Het is de eerste keer dat ik een eland zo dicht bij huis zie (hemelsbreed 300 meter misschien). Ik heb wel her en der wat oudere elandenkeutels zien liggen achter en voor het huis, maar een levende eland nog nooit! Is ook weinig kans op natuurlijk als je met vier honden die alle vier een belletje omhebben onderweg bent. ::) Echt een geluksmomentje voor me, ik vind elanden geweldig!
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:Tijdens het honden uitlaten daarnet een eland gezien! Ze (het was een koe) lag lekker op een veldje zo'n honderd meter van de weg af, aan de andere kant van een groter veld op een strategisch plekje, want het ligt een beetje in een kom, zodat ze vanaf de weg maar gedurende een meter of tien te zien is. Zij keek naar mij en ik naar haar (heb altijd een verrekijker bij me, dus ik kon haar goed zien). Het is de eerste keer dat ik een eland zo dicht bij huis zie (hemelsbreed 300 meter misschien). Ik heb wel her en der wat oudere elandenkeutels zien liggen achter en voor het huis, maar een levende eland nog nooit! Is ook weinig kans op natuurlijk als je met vier honden die alle vier een belletje omhebben onderweg bent. ::) Echt een geluksmomentje voor me, ik vind elanden geweldig!
Wat gaaf zeg, ik ben al dolblij als ik een hert zie! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door