95% Viscose
5% Elastane
Het is nog best een dikke stof. En echt een wikkeljurk (maar gelukkig wel vastgestikt anders blijven de boobs niet binnen) want een dubbele stof aan de onderkant.
Ehh Kaio, wat is het?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:Dus soepel zijdeachtig katoen met een beetje rek ?
Dus geen zweetstofje.
Haha nee uitfloepende boobs moeten we niet hebben
Het is een smartwatch, met GPS tracking, hartslag meting en muziek ( die ik kan gebruiken als mijn bt hoofdtelefoon ook binnen is )
Oja tijd geeft ie ook aan, stopwatch, compass etc. activiteiten ed.
En te koppelen met apps. En hij is roze
eelke schreef:Ja.kan ook maar bedoel het horloge met koptelefoon, hoef ik niet altijd die zware foon mee
En aha. bluetooth verbinding met je hoofdtelefoon? Kek hoor. Ik vind roze niks maar kan me je blijheid voorstellen!
Kaio schreef:kan ook maar bedoel het horloge met koptelefoon, hoef ik niet altijd die zware foon meeJa maar dat horloge kun je dus zonder draadje muziek laten afspelen op je hoofdtelefoon? Dat lijkt me nou inderdaad handig!
eelke schreef:Ja maar dat horloge kun je dus zonder draadje muziek laten afspelen op je hoofdtelefoon? Dat lijkt me nou inderdaad handig!Ja handig he.
En zit er ook iets van sos ofzo op? Dat lijkt me dan fijn als je je telefoon thuis laat, en je verzwikt ergens je enkel ofzo.
Spikkelneus schreef:Deze twee!
Het is wel een geluksmomentje hoor, want ik heb alleen maar ouwe troep en over 3 weken gaan we op vakantie, dus een nieuw jurkje (of 2) moet wel kunnen.
Nadeel is dat ik thuis altijd in de moestuin aan het wroeten ben of met de honden op stap, dus dat leent zich niet echt voor jurkjes![]()
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... it-stripes
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -rumba-red
dinky89 schreef:Een hele vriendelijke behulpzame mail ontvangen van hotel waar mijn ouders heen gaan om zogenaamd oerrock te ontvluchten (maar volgens mij gaan ze daar gewoon 30 jaar huwelijk vierenLeuk!). Ik en mijn zusje zijn nu dus verrassing voor ze bij aankomst in het hotel aan het bekokstoven
Anne in Duitsland schreef:Tijdens het honden uitlaten daarnet een eland gezien! Ze (het was een koe) lag lekker op een veldje zo'n honderd meter van de weg af, aan de andere kant van een groter veld op een strategisch plekje, want het ligt een beetje in een kom, zodat ze vanaf de weg maar gedurende een meter of tien te zien is. Zij keek naar mij en ik naar haar (heb altijd een verrekijker bij me, dus ik kon haar goed zien). Het is de eerste keer dat ik een eland zo dicht bij huis zie (hemelsbreed 300 meter misschien). Ik heb wel her en der wat oudere elandenkeutels zien liggen achter en voor het huis, maar een levende eland nog nooit! Is ook weinig kans op natuurlijk als je met vier honden die alle vier een belletje omhebben onderweg bent.Wat gaaf zeg, ik ben al dolblij als ik een hert zie!Echt een geluksmomentje voor me, ik vind elanden geweldig!