Kim_S schreef:De kinderen hebben heel veel energie en wij nulDenken in oplossingen: de kinderen kunnen met Oscar spelen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:De kinderen hebben heel veel energie en wij nulDenken in oplossingen: de kinderen kunnen met Oscar spelen!
Kaela schreef:Denken in oplossingen: de kinderen kunnen met Oscar spelen!Goed idee! Eet ie ze daarna op? Zijn ze alle 3 rustig
![]()
![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef:Goed idee! Eet ie ze daarna op? Zijn ze alle 3 rustigNee, na een armpje zit hij wel vol. Dus dan zit jij met de gebakken peren en ik met een dikke hond die drie dagen kalmpjes uitbuikt.
Kaela schreef:Nee, na een armpje zit hij wel vol. Dus dan zit jij met de gebakken peren en ik met een dikke hond die drie dagen kalmpjes uitbuikt.Jammer. "Oscar, wat heeft u grote tanden" klink wel leuk
Kim_S schreef:Jammer. "Oscar, wat heeft u grote tanden" klink wel leukDan is Oscar gelijk van slag! Hellup ze zeggen u tegen mij!!!! Hahaha.
Kaela schreef:Dan is Oscar gelijk van slag! Hellup ze zeggen u tegen mij!!!! Hahaha.Die weet natuurlijk ook hoe dat sprookje eindigt...
koekje schreef:Ahh, doet me denken aan de babytijd van VeraJa, jouw ongemak is erger dan het mijne. Als je er slecht van gaat slapen is een zwangerschap helemaal slopend.![]()
urenlang heb ik nachtelijk kunnen opzitten, want het kind sliep gewoon NIET.
Als hij wel (relatief) vrolijk is, eventueel wat speeltjes mee in bed. Jij er liggend naast, met je ogen dicht. Hazenslaapje oid doen. Hij maakt je wel wakker als hij wel wil slapen of dringend aan de tiet moet. Succes en sterkte (Vera ging met 2 jaar doorslapen).
Ik kan ook niet slapen. Ik heb zo'n bult aan de voorkant van mij zitten en die zit best in de weg. En hij bezorgt me constant brandend maagzuur en misselijkheid.
hannabelgje schreef:Het is pas half mei en ik heb al een hoop wespen gezien.Hier ook maar dan hoornaars. Zijn de jonge koninginnen die nu elk een nieuw nest gaan bouwen...![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk