Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef:De kinderen hebben heel veel energie en wij nul ::)
Denken in oplossingen: de kinderen kunnen met Oscar spelen!

:g: :g: :g: :g: :g:
Door Kim_S
Kaela schreef:Denken in oplossingen: de kinderen kunnen met Oscar spelen!

:g: :g: :g: :g: :g:
Goed idee! Eet ie ze daarna op? Zijn ze alle 3 rustig :biggrin2:
Door Kaela
Kim_S schreef:Goed idee! Eet ie ze daarna op? Zijn ze alle 3 rustig :biggrin2:
Nee, na een armpje zit hij wel vol. Dus dan zit jij met de gebakken peren en ik met een dikke hond die drie dagen kalmpjes uitbuikt.
Door Kim_S
Kaela schreef:Nee, na een armpje zit hij wel vol. Dus dan zit jij met de gebakken peren en ik met een dikke hond die drie dagen kalmpjes uitbuikt.
Jammer. "Oscar, wat heeft u grote tanden" klink wel leuk :biggrin2:
Door Kaela
Kim_S schreef:Jammer. "Oscar, wat heeft u grote tanden" klink wel leuk :biggrin2:
Dan is Oscar gelijk van slag! Hellup ze zeggen u tegen mij!!!! Hahaha.
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:Dan is Oscar gelijk van slag! Hellup ze zeggen u tegen mij!!!! Hahaha.
Die weet natuurlijk ook hoe dat sprookje eindigt... :P

Mijn klaag: Vincent wil niet slapen. En ik ben net echt doodop. Ben al meer wakker geweest voor hem dan geslapen want om 12u wilde meneer nog wel eten.

Hij heeft nu geen honger ( wil wel aan de borst om dan niet te drinken), is moe, het is geen kwestie van niet kunnen, hij wil gewoon niet. Verzet zich stevig.
Ik ben maar even komen afkoelen om mn geduld niet te verliezen want ik wil gdvd gewoon slapen!
Door koekje
Ahh, doet me denken aan de babytijd van Vera :smitten:
urenlang heb ik nachtelijk kunnen opzitten, want het kind sliep gewoon NIET.
Als hij wel (relatief) vrolijk is, eventueel wat speeltjes mee in bed. Jij er liggend naast, met je ogen dicht. Hazenslaapje oid doen. Hij maakt je wel wakker als hij wel wil slapen of dringend aan de tiet moet. Succes en sterkte (Vera ging met 2 jaar doorslapen).

Ik kan ook niet slapen. Ik heb zo'n bult aan de voorkant van mij zitten en die zit best in de weg. En hij bezorgt me constant brandend maagzuur en misselijkheid.
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Ahh, doet me denken aan de babytijd van Vera :smitten:
urenlang heb ik nachtelijk kunnen opzitten, want het kind sliep gewoon NIET.
Als hij wel (relatief) vrolijk is, eventueel wat speeltjes mee in bed. Jij er liggend naast, met je ogen dicht. Hazenslaapje oid doen. Hij maakt je wel wakker als hij wel wil slapen of dringend aan de tiet moet. Succes en sterkte (Vera ging met 2 jaar doorslapen).

Ik kan ook niet slapen. Ik heb zo'n bult aan de voorkant van mij zitten en die zit best in de weg. En hij bezorgt me constant brandend maagzuur en misselijkheid.
Ja, jouw ongemak is erger dan het mijne. Als je er slecht van gaat slapen is een zwangerschap helemaal slopend.
Mijn ongemak is gelukkig doorgaans na een dag wel over. Dus jij hebt een stuk meer reden tot klagen. ;)

Maar hij wil niet spelen 's nachts hoor. Enkel huilen. Of even aan de tiet zonder wat te doen maar dan niet al liggend natuurlijk. ::)
Ik mag trouwens ook nooit slapen als hij speelt, 't kind is nogal gesteld op mama's aandacht... :-X

Maar goed, we hebben het overleefd hoor. En achteraf kan ik er wel mee lachen. Vanavond wat vroeger in bed he...
Door hannabelgje
Het is pas half mei en ik heb al een hoop wespen gezien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
hannabelgje schreef:Het is pas half mei en ik heb al een hoop wespen gezien. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hier ook maar dan hoornaars. Zijn de jonge koninginnen die nu elk een nieuw nest gaan bouwen... :-X
Door AnnedH
Viel mij ook al op dat er veel wespen zijn en ook hele grote :(

Maar wel respect voor iedereen die niet kan slapen met kleine kinderen of op komst! Ik slaap al slecht zonder kinderen dus moet er echt (nog even) niet aan denken!! :-\
Door eelke
Ik dacht lekker buiten te gaan liggen lezen, maar op hetzelfde moment bedacht de buurman zijn steentjes te gaan hogedrukkeren. Dus nu zit ik toch maar binnen.
Door AnnedH
Oh ja, dat hadden wij afgelopen donderdag ook maar ik kan aan 3 kanten van het huis zitten dus verplaatst naar de andere kant. Nu maar hopen dat je buurman niet de hele middag bezig is.
Vorig jaar hier de boel ook schoongemaakt trouwens maar aangezien het toch een grote natte bende wordt hebben wij het met slecht weer gedaan, nat wordt je toch wel ;)
Door eelke
Ja ik doe het ook maar eens in de 3-4 jaar. De andere jaren gebruik ik azijn, dat gaat ook prima.

Ach ja. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal als je niet in een hutje op de hei woont. Beetje jammer alleen dat hij precies begon toen ik buiten stapte ;D
Door eelke
Aaaargh. Stoom uit je oren moment.

Allereerst rijden we langs een enorme stapel drugsafval. Afgelopen weekend was er al een bericht over een zelfde stapel op dezelfde plek;
Afbeelding
(ik mag toch hopen dat het niet dezelfde stapel is die ze nog niet opgeruimd hebben).

Politie gebeld. Klaag 1, drugsafval, klaag 2, het kost inderdaad geld om de politie te bellen. Slechte zaak.

Toen met Joep lopen. Loopt er een stel met 8 jackrussels, waarvan 1 of 2 vast, de rest los. Klaag 3, loslopende honden ondanks overal bordjes van de boswachter ze nu niet los te laten want veel jonge dieren in het bos. Stormen uiteraard allemaal op Joep af, al blaffend, springen tegen hem op en luisterden niet naar de baasjes, en niet weg te krijgen met mijn gebrul. Klaag 4 lijkt me duidelijk. Ik was het beu, parkeerde de zijkant van mijn laars tactisch tegen de kont van een van die hondjes, en toen natuurlijk een boos baasje dat ik hun hond niet moest schoppen. Klaag 5 dus. Gewoon opbokken met die piep-keffers als je ze niet onder appel hebt. Ook al bijten ze niet echt, dit is echt niet leuk voor mijn hond. En als je mijn hond wat doet, word ik blijkbaar dus best een beetje pissig. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door