Nu heb ik pootaardappels meegenomen in plaats van.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Er was nog maar 1 courgette plantje en ik wilde er tweeZelf zaaien? Kan nu prima... Hier zitten ze ook in de grond + een paar pompoenen. Nu maar hopen dat het niet weer gaat vriezen![]()
Nu heb ik pootaardappels meegenomen in plaats van.
Kaio schreef:Mijn ouders zaaien zelfs hongaarse paprika's. Maar die worden dus eerst in zaaibedjes geplant die in de vensterbank komen, dan worden de sterkste in potjes apart overgeplant. Wederom groeien ze door in de vensterbank, en dan worden de sterkste plantjes pas buiten in de tuin gezet. En ze hebben een behoorlijke oogst ieder jaar.Volgens mij moet het ook zo, wil je iets hebben...
Kaio schreef:Mijn ouders zaaien zelfs hongaarse paprika's. Maar die worden dus eerst in zaaibedjes geplant die in de vensterbank komen, dan worden de sterkste in potjes apart overgeplant. Wederom groeien ze door in de vensterbank, en dan worden de sterkste plantjes pas buiten in de tuin gezet. En ze hebben een behoorlijke oogst ieder jaar.En zetten ze die dan buiten als in buiten of in een kas?
Heftig Constance zo, dat verwacht je niet, ff bellen om een afspraak te verzetten....
Angelique schreef:Ze hebben wel een kas en daar staan er ook in, maar groot gedeelte staat 'gewoon' buiten.
En zetten ze die dan buiten als in buiten of in een kas?
pearlsofpassion schreef:Hebben ze voldoende licht?Ze staan op de vensterbank dus neem aan dat dat goed is?
Kaela schreef:Oscar heeft heel veel energie en wij nul.De kinderen hebben heel veel energie en wij nul